וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ת"א בן 26 נאשם באיומים ברצח ופגיעה מינית על נתניהו ומשפחתו

4.11.2020 / 15:45

יחידת התביעות במשטרה הגישה כתב אישום נגד הצעיר בעקבות פרסום 16 איומים בחשבונות טוויטר, שהופנו גם נגד שוטרים ובני משפחתם. "נתניהו ישכול גם את בניו ואשתו וכל תומכיו ימותו כמו היהודים בשואה", כתב בפוסט אחד, ובאחר איים: "נמצא שוטרים ונרצח להם את הילדים"

בווידאו: נתניהו בישיבת הזיכרון לרבין בכנסת אומר שיש הסתה נגדו/צילום: ערוץ הכנסת

יחידת התביעות במשטרה הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד תושב תל אביב בן 26 שאיים ברצח ופגיעה מינית על ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשפחתו. לפי כתב האישום, הצעיר פרסם 16 איומים בטוויטר, שהופנו גם נגד שוטרים ובני משפחתם. הפוסטים הוסרו מהרשת מאוחר יותר.

"נתניהו ישכול גם את בניו ואישתו או שישכלו אותו וכל תומכיו ימותו כמו היהודים בשואה, ינאצים", כתב באחד משני חשבונות טוויטר שפתח לשם הבעת האיומים, "צריך לרצוח אותכם ואני מסית לאלימות ולרצח כל בן זונה מושחת כמו ביבי, מירי רגב ומיקי זוהר, אתם ניאו נאצים פלסטינים מסריחים צריך לזיין אותכם, נגיע אליכם אישית או שתתפטרו".

הציוצים המאימים של תושב ת"א אשר נאשם באיומים נגד נתניהו ובני משפחתו, שרים ושוטרים 4 בנובמבר 2020. -, אתר רשמי
"כל תומכיו ימותו". פוסט שפרסם הנאשם/אתר רשמי, -

בציוץ אחר, הפנה איומים קשים כלפי שוטרים שנוהגים באלימות במחאות נגד נתניהו. "אני מגיע להפגנות בבלפור שוטר שוטר אני רוצה לראות שם מרים יד, ייתפס במצלמה, לא נלך למח"ש כי אנחנו לא מלשינים כמוכם יהומואים. אבל נלך לו לבית שהוא בזמן ההפגנה נזיין את אישתו והילדים ונצלם את זה גם, ואז נשלח לו לפלאפון", כתב.

הצעיר נעצר ביום שישי בעקבות חקירת יחידת הסייבר בלהב 433, "במסגרת המאבק נגד עבירות האלימות ובפרט נגד עובדי מדינה, משרתי ציבור, שוטרים ובני משפחותיהם, בדרך של פרסומים ברשתות החברתיות הפוגעים, מטרידים ומפחידים אנשי ציבור ובני משפחותיהם", כך לפי הודעת המשטרה.

הציוצים המאימים של תושב ת"א אשר נאשם באיומים נגד נתניהו ובני משפחתו, שרים ושוטרים 4 בנובמבר 2020. -, אתר רשמי
איים על שוטרים. אחד הציוצים שפרסם הצעיר/אתר רשמי, -
הציוצים המאימים של תושב ת"א אשר נאשם באיומים נגד נתניהו ובני משפחתו, שרים ושוטרים 4 בנובמבר 2020. -, אתר רשמי
ציוץ מאיים שפרסם הנאשם/אתר רשמי, -

בישיבה מיוחדת של מליאת הכנסת שהתקיימה בשבוע שעבר, נתניהו השווה את ההסתה שהייתה נגד ראש הממשלה יצחק רבין לזו המופנית כלפיו כעת. "היום, 25 שנים אחרי, יש הסתה ברורה לרצח ראש ממשלה ובני ביתו, ואיש כמעט אינו פוצה פה", אמר. ח"כ יאיר גולן צעק לעבר נתניהו בתגובה: "מי מסית נגדך לרצח?", ונתניהו השיב כי הוא לא רוצה להקריא ציטוטים, ויוכל לשלוח אותם לחברי הכנסת לאחר הישיבה.

בחודשים האחרונים הוגשו כמה כתבי אישום על רקע איומים נגד ראש הממשלה ומשפחתו. ביולי, המשטרה עצרה אתמול גבר בן 31 בחשד שהגיע סמוך למשרד ראש הממשלה בירושלים, ואיים על נתניהו ורעייתו שרה. החשוד נחקר, ובחיפוש שערכה המשטרה נמצאו ברשותו של החשוד אקדח פלסטיק ושני תערים.

חודש קודם לכן, מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה כתב אישום נגד צבי סבג בן ה-57 מאשקלון, בגין איומים על נתניהו, רעייתו שרה ובנם יאיר. לפי כתב האישום, ב-4 בנובמבר 2019 יצר הנאשם חשבון משתמש בפייסבוק בשם "צביקה סבג", דרכו פרסם תמונה ובה ציור של ראש הממשלה עם חבל תליה לצווארו, והעלה פוסטים נוספים ברוח דומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully