וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פעילים במחאה נגד רה"מ מואשמים כי תקפו מפגינה תומכת נתניהו בי-ם

על פי כתב האישום, שתי התקיפות התרחשו באותה הההפגנה, כשבמקרה אחד מואשם גבר בן 62 מגבעת שמואל כי משך כיסא עליו עמדה המתלוננת וגרם לחבלתה. בנוסף לו, נער מאשדוד מואשם כי באותו הערב תקף אותה באגרוף. באירוע אחר, גבר בן 54 מת"א נאשם בתקיפת מפגין בעיר

בווידאו: לאחר הסרת הגבלות הסגר התחדשו המחאות ההמוניות בירושלים ובת"א/צילום: יותם רונן, עריכה: איתי עמרם

המשטרה הגישה היום (שני) כתב אישום בגין תקיפה נגד שי אראל, תושב גבעת שמואל בן 62 ופעיל במחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, הנערכת כמדי שבוע סמוך למעונו ברחוב בלפור שבירושלים. אראל חשוד כי תקף מפגינה תומכת נתניהו במהלך הפגנה בירושלים בחודש שעבר.

על פי כתב האישום, ב-20 בספטמבר, הוא משך כיסא שעמדה עליו וכתוצאה מכך - היא נפלה ונחבלה. בעקבות זאת, הוא יואשם בעבירת תקיפה הגורמת חבלה של ממש. בדיון המעצר שלו בחודש שעבר, אמרה עורכת דינו כי הוא ביקש מהמפגינה כמה פעמים לזוז מהכיסא ואף הזמין משטרה בשל כך.

בנוסף לאראל, מואשם נער מאשדוד כי באותו אירוע נתן אגרוף לאותה אישה. בן ה-16 מואשם בעבירה של תקיפת סתם.

מפגינים נגד הממשלה, בלפור, ירושלים, 17 באוקטובר 2020. בן כהן, אתר רשמי
מפגינים נגד נתניהו בירושלים, שלשום/אתר רשמי, בן כהן

באותה הפגנה בבירה, התרחש אירוע חריג, כשכלי רכב נסע במהירות לכיוון המפגינים, ובלם ברגע האחרון. השוטרים עצרו את המכונית וחבלן החל בבדיקתה. מפגינה שהייתה במקום סיפרה כי "ישבנו כאן שלושה אנשים על כיסאות ואני מולם על הכביש. פתאום ראיתי את האוטו מחליק, ואז נתתי צעקה 'דורסים אותנו'".

ההודעה על הגשת כתבי האישום מגיעה בהמשך למעצרו של תושב תל אביב בן 54 שחשוד כי תקף מפגין נגד נתניהו ביום שבת האחרון ברחוב קופמן בעיר. על פי החשד, כאשר המפגין, גבר בן 66, ניסה להתגונן, התוקף פצע אותו בידו.

שוטרים שהוזעקו למקום עצרו את החשוד והוא נלקח לחקירה בתחנת המשטרה בתל אביב. מהמשטרה נמסר כי כתב אישום צפוי להיות מוגש נגדו בגין תקיפה וכי בארגון ממשיכים לחקור מקרים נוספים של תקיפת מפגינים במטרה למצות עם התוקפים את הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully