וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי גן הואשמו בגרימת חבלה לתינוק בן 8 חודשים שנשכח ברכב הסעות

9.12.2020 / 10:30

מכתב האישום שהוגש נגד השניים, כבני 67, עולה כי הם הסתירו את מצבו הרפואי של התינוק מהוריו, אחרי שנשכח ברכב יותר מ-4.5 שעות. רק בחלוף שעתיים דיווחו לאמו, והוא הובהל לבית החולים במצב קשה

בווידאו: בעלי גן ברחובות הואשמו בגרימת חבלה לתינוק בן שמונה חודשים/מערכת וואלה! NEWS

יעקב קוטובסקי וילנה קטובסקי, מפעילי תינוקייה בני 67 מרחובות, הואשמו היום (רביעי) כי הסבו נזק רפואי חמור לתינוק בן שמונה חודשים. על פי כתב האישום, התינוק נשכח במשך יותר מארבע שעות וחצי ברכבו של יעקב - בעלי הגן והמפעיל של שירות ההיסעים שלו. לשניים מיוחסות עבירות של חבלה בנסיבות מחמירות, הפרת חובה של אחראי ושיבוש מהלכי משפט, והוגשה בקשה לעצור אותם עד תום הההליכים נגדם.

התקרית המתוארת התרחשה ב-17 בנובמבר. על פי כתב האישום, לאחר שקוטובסקי הבחין כי שכח את התינוק, הוא ניסה להסתיר זאת. הוא הכניס אותו לגן, שיתף בכך רק את ילנה, והשניים הבחינו כי הוא מחוסר הכרה ואינו מגיב.

השניים, כך נטען, ניסו בדרכים שונות להשיבו להכרה, ואף ביצעו פעולות שעשויות היו להזיק עוד לתינוק, בהן האכלה בכפייה (באמצעות בקבוק חלב) ללא תגובה מצד התינוק, הפיכת התינוק על בטנו וטפיחה על חלקי גופו,שפיכת מים על ראשו וגופו, נדנוד, ניעורו וטלטולו, והפשטתו מבגדיו.

לקראת החזרה ללימודים בגן כלנית, ראש העין, 8 במאי 2020. ראובן קסטרו
נזק רפואי חמור. גן בראש העין/ראובן קסטרו

עוד נטען בכתב באישום, כי ילנה סטרה לתינוק, וביחד עם מטפלת נוספת הכניסו השתיים כפית לפיו והפעילו לחץ על לשונו על מנת לאפשר כניסת מים - כמה פעמים ולפרקי זמן ארוכים.

לאחר מכן, לפי ההאשמות, התקשר קוטובסקי לאמו של התינוק, ושיקר לה כי הוא אינו חש בטוב, הקיא פעמיים, חלש וסובל משלשולים. הוא אף טען כי הוא היה עייף וישן בשעות פעילות הגן עד לשעה 10:00 בבוקר, אז ניסו כביכול להעיר אותו, והוא פתח מעט את העיניים.

עוד בוואלה!

הקורונה השאירה את הילדים מאחורי המסך, פגיעים לאלימות ומתקשים לדווח

לכתבה המלאה

אמו של התינוק ביקשה להחזירו הביתה מיד לאחר השיחה. על פי כתב האישום, הנאשם השיב את התינוק לביתו, שם הבחינה אימו כי מצבו חמור. הוא הובהל באמבולנס לטיפול נמרץ לבית החולים כשהוא במצב קשה ונזקק להחייאה בחדר מיון. מאז, ולמשך יותר מעשרה ימים, סבל התינוק מתרדמת עמוקה ופרכוסים ונזקק לטיפול שהוגדר "אגרסיבי". בשבוע שעבר, הועבר התינוק לשיקום ונדרש להשגחה צמודה.

הרופאים, שהתקשו לאבחן מה גרם למצבו של התינוק, ביקשו מאמו של התינוק לברר מול הגן פרטים מדויקים אודות יום האירוע. בכתב האישום נטען כי אימו פנתה לקוטובסקי, שהסתיר ממנה את המידע, ובהמשך גם הנאשמת שוחחה עם האם, ולא מסרה לה פרטים אודות התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully