וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בדואים חשודים שהיכו קשות את אחיהם: "רצו שאפסיק לעבוד עם המדינה"

עודכן לאחרונה: 9.12.2020 / 23:37

בני משפחתו של ע', תושב הדרום, זעמו לכאורה על העסקתו בחברת סייבר שעובדת עם המדינה, ותקפו אותו עד שנזקק לטיפול רפואי: "הם לקחו לי את המחשב הנייד, הכניסו אותי לחדר ונתנו לי מכות בכל הגוף". בית המשפט האריך את מעצרם וציין שהם חשודים ב"הפעלת אלימות חמורה"

בווידאו: הלקוח שהתלונן חטף מברג בעין/עריכה: טל רזניק

ע', צעיר בדואי ממועצה בדרום הארץ, הותקף לפני שלושה ימים באלימות, על פי החשד בידי שני אחיו החורגים. המשטרה חושדת שהם היכו אותו נמרצות בכל חלקי גופו עד שנזקק לטיפול רפואי, וזאת לכאורה מפני שהוא עובד בתחום אבטחת המידע, בחברה שעובדת עם המדינה. בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (רביעי) את מעצרם עד יום שישי.

השופטת שרה חביב אמרה בהחלטתה כי "מדובר בתיק בו הופעלה אלימות חמורה על ידי האחים, לכאורה, כלפי אחיהם על רקע עבודתו בשירות המדינה". עוד קבעה השופטת כי לצעיר נגרמו חבלות חמורות, בין היתר שבר בארובת העין ומאז התקיפה הוא נמצא בטיפולים.

במהלך החקירה, המנוהלת על ידי חוקרי המשטרה של מרחב נגב, שחזר הצעיר את התקרית שהתרחשה בבית אביו. "הייתי בבית, כשאחד מהאחים שלי קרא לי ואמר לי שאבא צריך אותי. הלכתי איתו, ואז הם סגרו אותי בחדר ולקחו לי את הטלפון הנייד", סיפר ע', העובד כאיש סייבר בבית החולים סורוקה בבאר שבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הכניסו אותי לחדר ונתנו לי מכות בכל הגוף". הצעיר שהותקף ע"י אחיו לפי החשד/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הם לקחו את התיק שיש בו את המחשב הנייד שלי וביקשו לראות אותו, ברחתי מהבית והם רדפו אחרי, עד שנפלתי ואז הכניסו אותי לחדר ונתנו לי מכות בכל הגוף", הוא המשיך. "במשך שעה ארוכה הם רק הרביצו לי. הם אמרו לי: 'תפסיק לעבוד עם המדינה', הם לא רוצים שאעבוד בסייבר".

הסנגורית של האחים, אפרת צרפתי, אמרה בדיון כי "מדובר בצעירים נעדרי עבר פלילים, שעובדים במקומות עבודה מסודרים ומסרו גרסה מפורטת. אני סבורה שמדובר במתלונן שמנסה למשוך תשומת לב מהמשפחה, וסבור שהוא עובד בשב"כ ולא במחלקת הסייבר של סורוקה".

עוד בוואלה!

משפחתו של הנער קיבלה ההודעה על המשפט החוזר בהתרגשות: "50% צדק"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"במשך שעה ארוכה הם רק הרביצו לי". סימני אלימות בגופו של הצעיר שהותקף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדיון הקודם בהארכת מעצרם, השופט קבע בהחלטתו כי "עולה חשד סביר שהמשיבים תקפו את אחיהם למחצה על רקע עבודתו בשירות המדינה, באופן שנגרמו לו חבלות של ממש". לדבריו, "התמונות בתיק החקירה תומכות בתלונה ומצביעות על תקיפה ממשית. שני החשודים מכחישים את המיוחס להם, והעלו טענות אליבי שצריכות להיבדק, אך כבר עתה יש אינדיקציה ראשונית לכך שהטענות אינן מבוססות".

סנגורם של החשודים אמר במהלך הדיון כי האחים מכחישים את המיוחס להם, וכי הם נעדרים כל עבר פלילי. לדבריו, ע' עובד כבר ארבע שנים בשירות המדינה, ולכן לא סביר שהותקף כעת בשל כך. במשטרה אמרו כי ע' הובא לתחנה לאחר דיווח שהגיע אליהם, וכי השוטרים הבחינו בסימני חבלה על פניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully