וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעלון: אפרד מלפיד, איזנקוט יהיה מספר 2

שר הביטחון לשעבר אמר כי בכוונתו להיפרד משותפו ולעמוד בראש המפלגה שתחליף את נתניהו. "כדי לשבור את הגוש, נצטרך לרוץ בנפרד", אמר. על האפשרות של הצטרפות איזנקוט אמר: "הוא הבין את הלקח של גנץ, הוא צריך לרכוש ניסיון פוליטי"

בווידאו: הצעת החוק לפיזור הכנסת עברה בקריאה טרומית/צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: טל רזניק

יו"ר תל"ם משה יעלון אמר היום (שישי) כי בכוונתו להיפרד מיו"ר יש עתיד יאיר לפיד, לטובת כוח פוליטי חדש בראשותו. בריאיון לחדשות 12 אמר כי יקבל החלטה סופית לקראת הבחירות והבהיר כי "מסתמן שצריך לבנות כוח חדש". יעלון אף ציין כי הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט יקבל החלטה סופית בנוגע להצטרפות לפוליטיקה כשיוכרזו בחירות, וכי ישמש כמספר 2 שלו.

יעלון ששימש כצלע הרביעית בשותפות כחול לבן, נפרד ממנה יחד עם לפיד עם החלטתו של יו"ר המפלגה בני גנץ להצטרף לממשלת נתניהו. "כדי לשבור את הגוש - כנראה שנצטרך לרוץ בנפרד", הבהיר הערב יעלון בנוגע להמשך דרכו של לפיד.

יאיר לפיד ומשה בוגי יעלון בדיון במליאת הכנסת, 8 ביולי 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
"כדי לשבור את הגוש כנראה שנצטרך לרוץ בנפרד". לפיד ויעלון בכנסת/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

באשר להמשך דרכו והצטרפות אייזנקוט אמר יעלון כי "אין דיון" בנוגע מי ישמש כמספר 2. " איזנקוט הבין את הלקח של בני גנץ", הסביר. "אם הוא ייכנס, אז ברור שהוא נכנס אליי למפלגתי ואני מוביל. צריך לרכוש איזה ניסיון פוליטי, מיניסטראלי, שיש לי ואין לו".

גדי איזנקוט בכנס מאיר דגן לביטחון ואסטרטגיה 2019, האקדמית נתניה , 18 במרץ 2019. שלומי גבאי
"אין דיון, יהיה מספר 2". איזנקוט/שלומי גבאי

בהמשך תקף את גנץ, ואמר כי כשל בהתנהלותו. בהמשך טען כי ביכולתו להביא להחלפת שלטונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "האופוזיציה הנוכחית לא מגיעה ליותר מ-46 מנדטים, אם מצרפים את ליברמן זה 54. זה לא 60. כדי להגיע ל-60 צריך לשכנע את אלו שעוד לא החליטו, צריך לשכנע את אלה שכרגע חונים אצל בנט, צריך לשכנע ליכודניקים שעוד זוכרים את הליכוד של העבר ואני חושב שאני יכול להביא אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully