וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכה בחגורה כמה פעמים: אב מהדרום נעצר בחשד שתקף את בנו בן ה-8

4.12.2020 / 13:08

בחקירתו סיפר הילד כי אביו נהג כלפיו באלימות ואף תקף אותו באמצעות נעל לפני כחצי שנה. נציג המשטרה תיאר תמונות קשות, ובית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו עד ליום ראשון. האב מכחיש את החשדות המיוחסים לו

בווידאו: האם החשודה ברצח התינוק שוחררה למעצר בית/צילום: ניב אהרונסון

אב מהדרום נעצר אתמול (חמישי) בחשד שתקף את בנו בן השמונה וגרם לחבלות בגופו. בחקירתו טען הילד כי האב היכה אותו בחגורה כמה פעמים באותה התקרית, ואף סיפר כי לפני חצי שנה תקף אותו באמצעות נעל. בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרו עד ליום ראשון.

נציג המשטרה בדיון הארכת המעצר תיאר כי תמונותיו של הילד, שסובל מחבלות ושטפי דם, קשות לצפייה. השופטת נגה שמואלי-מאייר האריך את המעצר וקבעה כי "קיים חשד סביר בעוצמה הנדרשת בשלב זה כי האב ביצע את העברות המיוחסת לו". האב מכחיש את המיוחס לו.

אקדחים, אזיקים וניידת משטרה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
האב מכחיש את המיוחס לו/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

ביום ראשון הוגש כתב אישום נגד יעקוב יוסובוב, צעיר בן 27 מבאר גנים, בגין המתה בקלות דעת של בנו התינוק בן הארבעה חודשים. לאב מיוחסות עבירות של המתה בקלות דעת, תקיפה והתעללות בקטין חסר ישע. אם התינוק, החשודה ברצח, שוחררה ביום שני למעצר בית של שבוע בעקבות ממצאי הדוח הפתולוגי.

מכתב האישום עולה כי בפרק זמן שבו היה לבד עם בנו, ובנסיבות שאינן ידועות, יוסובוב תקף אותו וגרם לו לחבלות חמורות בראשו ולנזק מוחי - שהובילו למותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully