וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר מהצפון מואשם כי תקף ואיים לרצוח את אשתו וילדיו: "אהרוג בזמן השינה"

26.11.2020 / 19:28

תושב דיר חנא נעצר לאחר שאשתו הגישה תלונה בגין איומים. היא סיפרה למשטרה שבעלה תקף אותה כי שחשד שהיא בוגדת בו, ואיים: "אביא אותך אל מתחת לאדמה". טרם הגשת כתב האישום, ביהמ"ש שחרר אותו למעצר בית, אך המחוזי נעתר לערעור המשטרה והחליט להותיר אותו במעצר

בווידאו: הוועדה לקידום מעמד האישה דנה בתכנית לצמצום האלימות במשפחה/צילום: ערוץ הכנסת

כתב אישום הוגש היום (חמישי) לבית משפט השלום בעכו נגד תושב דיר חנא בגין תקיפה ואיומים כלפי אשתו. חקירת המשטרה החלה ביום חמישי שעבר, לאחר שהתקבלה תלונה מהאישה. היא טענה כי בעלה מזה שמונה שנים תקף אותה, ולאחר מכן איים לרצוח אותה ואת ארבעת ילדיהם המשותפים משום שחשב שהיא בוגדת בו.

בתלונתה במשטרה סיפרה כי בעלה אמר לה: "אני רוצה להרוג אותך ביחד עם הילדים בהיותכם ישנים". במקביל להגשת התלונה, הגבר שלח הודעות קוליות מאיימות בווטסאפ, בהן נשמע אומר: "אם עוד פעם אני מתקשר ואת לא עונה - אני אביא אותך מתחת לאדמה".

בית משפט המחוזי, חיפה. Google street view, צילום מסך
בימה"ש המחוזי בחיפה/צילום מסך, Google street view

עם קבלת התלונה, כוחות משטרה עצרו את הגבר. לאחר שהחקירה החלה, ביקשה המשטרה מבית המשפט בעכו להאריך את מעצרו, אולם השופט ג'מיל נאסר הורה לשחרר אותו למעצר בית בתנאים מגבילים. זאת, לאחר שעורך דינו של הנאשם טען כי המשטרה לא מקדמת את החקירה בקצב סביר.

המשטרה ערערה על ההחלטה לבית המשפט המחוזי בחיפה. שופט המחוזי ארז פורת נעתר לערר, והותיר את הנאשם במעצר עד להגשת כתב האישום נגדו היום. עם הגשת האישומים, בית משפט השלום בעכו קיבל את בקשת התביעה המשטרתית להאריך את מעצר הגבר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully