וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות בדרום: אב התינוק בן ה-4 חודשים נאשם בהמתה בקלות דעת

עודכן לאחרונה: 29.11.2020 / 15:04

מכתב האישום עולה כי האב, יעקוב יוסובוב בן ה-27 מבאר גנים, היה לבדו עם התינוק. בשל נסיבות שאינן ידועות, הוא תקף את בנו וגרם לו לחבלות חמורות, שהובילו למותו. אם התינוק, החשודה ברצח, שוחררה ביום שני למעצר בית של שבוע בעקבות ממצאי הדוח הפתולוגי

בווידאו: יעקב יוסובוב מואשם בהמתה בקלות דעת של בנו הפעוט/עריכה: טל רזניק

כתב אישום הוגש היום (ראשון) נגד יעקוב יוסובוב, צעיר בן 27 מבאר גנים, בגין המתה בקלות דעת של בנו התינוק בן הארבעה חודשים. לאב מיוחסות עבירות של המתה בקלות דעת, תקיפה והתעללות בקטין חסר ישע. אם התינוק, החשודה ברצח, שוחררה ביום שני למעצר בית של שבוע בעקבות ממצאי הדוח הפתולוגי.

מכתב האישום עולה כי בפרק זמן שבו היה לבד עם בנו, ובנסיבות שאינן ידועות, יוסובוב תקף אותו וגרם לו לחבלות חמורות בראשו ולנזק מוחי - שהובילו למותו. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

יעקוב יוסובוב, האב החשוד בהתעללות למוות של בנו הפעוט בן ה-4 חודשים במהלך הלוויתו בבית העלמין ניצן 20 בנובמבר 2020. ניב אהרונסון
גרם לחבלות חמורות בראשו ולנזק מוחי - שהובילו למותו. יעקב יוסובוב מלווה בשוטרים/ניב אהרונסון

לפי כתב האישום, באחד הימים בתחילת החודש יצא הנאשם מהבית לעבודתו בשעת צהריים, כשהתינוק נותר עם אמו לאורך הלילה. האב עבד משמרת לילה, ושב בבוקר שלאחר מכן. באותו בוקר האם יצאה לעבודתה שלה, והוא נותר לבד עם הבן.

בזמן זה האב התעלל פיזית בבנו, תקף אותו וגרם לחבלות חמורות בראשו. כתוצאה מכך נגרם לתינוק נזק מוחי חמור ומצבו הגופני החל להדרדר במהירות. בסביבות השעה 19:00 באותו יום התקשר הנאשם למד"א ודיווח כי התינוק נחנק מפורמולת החלב ששתה. הוא טען כי הוא חיוור, מתקשה לנשום ובקושי פותח את עיניו.

מוקדנית מד"א שהייתה על הקו עם האב הנחתה אותו כיצד לטפל בתינוק ובמקביל הוזעק צוות רפואי אל הבית. דקות לאחר מכן, הגיעו אנשי מד"א אל הבית ומצאו את התינוק כשהכרתו מעורפלת ואיבריו שמוטים, וסימני חבלה בראשו.

הוריו החשודים בהתעללות למוות של בנם התינוק בן הארבעה חודשים במהלך הלוויתו בבית העלמין ניצן, בליווי שוטרים. 20 בנובמבר 2020. צילום מסך, אתר רשמי
חשודה ברצח. אם התינוק ביום הלווייתו/אתר רשמי, צילום מסך

התינוק נלקח לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי, ועל ראשו הופיעו שטפי דם. בכתב האישום צוין כי בבדיקת CT גוף שנערכה לתינוק, התגלו כמה שברים בצלעותיו ופגיעות נוספות בשתי ידיו. במהלך שהותו בבית החולים איבד התינוק את הכרתו ועבר החייאה. בהמשך התפתחה הפרעת קצב והתינוק עבר עוד שני סבבי החייאה וקיבל מנת דם. הוא אושפז כשהוא מורדם ומונשם.

במהלך האשפוז חלה החמרה במצבו של הבן, וכתוצאה מכך, שישה ימים מאז אשפוזו, נקבע מותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully