וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערך לבחירות: חולדאי החל בגיוס תרומות "לקמפיין לראשות הממשלה"

עודכן לאחרונה: 4.12.2020 / 13:39

ראש עיריית תל אביב ממתין לפיזור הכנסת בשביל ההכרזה הרשמית על הקמפיין, ובינתיים החל בצעדים להקמת מסגרת פוליטית משל עצמו. אף שאמר בעבר כי יסכים להתמודד גם כמספר 2 תחת הנהגה אחרת, טופס קבלת תרומות שהגיע לידי וואלה! NEWS מסגיר את היעד הסופי שאליו הוא מכוון

בווידאו: חולדאי תוקף את התנהלות משרד הבריאות במשבר הקורונה/צילום: דנה ירקצי, עריכה: ניר חן

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, שנערך להתמודדות בבחירות הארציות, החל השבוע בגיוס תרומות מהציבור לקראת התמודדות על ראשות הממשלה. בטופס קבלת תרומות שהגיע לידי וואלה! NEWS מוצע לתרום עד עשרת אלפים שקלים באמצעות המחאה לפקודת חולדאי או העברה בנקאית. השורה הראשונה בטופס מבהירה את היעד הסופי של ראש העיר: "תודה שבחרת לתרום לקמפיין לראשות הממשלה של רון חולדאי".

חולדאי, שמכהן כראש עיריית תל אביב מאז 1998, החליט בחודשים האחרונים על התמודדות בפוליטיקה הארצית בבחירות הבאות, והוא ממתין לפיזורה הסופי של הכנסת בשביל ההכרזה הרשמית. בינתיים, הוא החל בצעדים להקמת מסגרת פוליטית משל עצמו, מקיים פגישות עם יועצים אסטרטגיים ופוליטיים ועם מועמדים פוטנציאליים למפלגה החדשה שהוא מקים.

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי במהלך מייצג עצרת הנרות הגדולה לציון 25 שנה לרצח יצחק רבין 29 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
חולדאי באירוע לזכר רבין, לפני כחודש/ראובן קסטרו

הסקרים הראשונים שבחנו ריצה של חולדאי חזו שהמפלגה העתידית שלו מקבלת 6-7 מנדטים בלבד, ולא תשנה את מפת הגושים בין שמאל לימין. עם זאת, השבוע פורסם בסקר חדשות 13 כי ריצה משותפת של חולדאי עם הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט וציפי לבני מתחילה ב-15 מנדטים ומעבירה ארבעה מנדטים מהימין לשמאל.

עוד בוואלה!

זה היה אמור להיות הרגע של לפיד. אבל המחנה שלו כבר מחפש מנהיג אחר

לכתבה המלאה
טופס קבלת תרומות לרון חולדאי. ללא, עיבוד תמונה
"תודה שבחרת לתרום לקמפיין לראשות הממשלה". הטופס של חולדאי/עיבוד תמונה, ללא

חולדאי אמר בריאיונות שבמידת הצורך וההכרח הפוליטי הוא יסכים להיות גם מספר 2 תחת מנהיג אחר, אך הצהרת הכוונות בטופס גיוס התרומות שלו מלמדת שהוא מכוון למקום הראשון, ולראשות הממשלה. לפי ההערכה במערכת הפוליטית, חולדאי לא צפוי להתפטר מתפקידו בעירייה במהלך קמפיין הבחירות, ולשמור על כיסאו למקרה שהמציאות הפוליטית לא תוביל להגשמת שאיפותיו להנהגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully