וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיש בעוגת יום הולדת: סוהרת חשודה בהברחת סמים וברומן עם אסיר

עודכן לאחרונה: 26.11.2020 / 16:12

הסוהרת נעצרה בשעה שביצעה לכאורה העברת סמים ואלכוהול בכלא הדרים, ויחד איתה נעצרו שני אסירים - אחד מהם מרצה עונש מאסר בגין סחר בסמים קשים. היא חשודה בלקיחת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע, מרמה והפרת אמונים וסחר בסמים. מעצרם של השלושה הוארך בשישה ימים

בווידאו: להב 433 תפתח בחקירה נגד הסוהרת שננעלה בתא עם 2 אסירים בכלא צלמון/צלמי וואלה! NEWS

סוהרת מכלא הדרים נעצרה אתמול, לאחר שנתפסה כשהיא מעבירה, על פי החשד, סמים ואלכוהול לאסיר. מהחקירה עלה כי היא אף ניהלה רומן עם אחד משני אסירים הקשורים בפרשה. בית משפט השלום בראשון לציון האריך היום (חמישי) את מעצרה של הסוהרת בשישה ימים, וכך גם את המעצר של האסירים - שריף אבו גאלי, תושב יפו בן 30, המרצה עונש על סחר בנשק ועבירות סמים ורכוש, וליאור גלם שנכלא בעקבות ניסיון רצח.

על פי החשד, הסוהרת ניסתה להכניס לתאו של האסיר עוגת יומולדת, שבתוכה נמצאו שמונה חתיכות חשיש וכדורים החשודים כסם מסוכן, לצד שני בקבוקונים קטנים המכילים אלכוהול. הם נועדו לשמש אות היא עומדת בפני חשדות ללקיחת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע, מרמה והפרת אמונים וסחר בסמים.

ניצן רז, הסוהרת מכלא הדרים החשודה שניהלה קשר רומנטי עם אחד האסירים. ----, אתר רשמי
משתפת פעולה בחקירה. הסוהרת החשודה בפרשה/אתר רשמי, ----

השופטת זהר סגל דיבון אמרה כי מחומר החקירה עולה כי "החשודה קשרה קשר עם אחרים על מנת להחדיר סמים לכלא, ולא בפעם הראשונה. במהלך חיפוש שנתפס איתרו סמים בכמות לא מבוטלת אשר הוסלקו בתוך עוגה",

בהחלטה על הארכת מעצרה, קבעה השופטת כי לא השתכנעה מהטענה שהסוהרת נוצלה ולא ידעה מה מכילה העוגה. "לא מצאתי כי יש ממש בטענה כי החשודה נפלה קורבן תמים ונוצלה על ידי אחרים. מתיק החקירה עולה כי מדובר בחשודה אשר עובדת זה כשלוש שנים בשב"ס וזה כחודשיים וחצי באגף 6. עוד עולה כי ניהלה קשר רומנטי כזה או אחר עם אחד החשודים", כתבה.

כלא הדרים. עידו שחם
כלא הדרים/עידו שחם

החקירה מתנהלת ביחידה הארצית לחקירת סוהרים בלהב 433. הסוהרת נחקרה אתמול, ובמשטרה אומרים כי היא משתפת פעולה בחקירה. לאחר החקירה היא הועברה למעצר בכלא נווה תרצה. מדובר בסוהרת שהתגייסה לשב"ס כחיילת בשנת 2015, ונשארה לעבוד בארגון כסוהרת לאחר שחרורה מהצבא.

עו"ד מיכאל סיבוני, שייצג את הסוהרת הבוקר מסר כי "אתמול החשודה נעצרת בכניסתה לבית המעצר הדרים, משתפת פעולה בשטח, מוסרת גרסה מלאה ומפורטת. לעניין העוגה טוענת שהפעילו עליה סוג של מניפולציה. לא ידעה מה יש בתוך העוגה". היא מיוצגת כעת על ידי עורכות הדין רויטל סבג וטליה גרידיש.

פרקליטיו של אבו גאלי, עורכי הדין גלעד מנשה ונדב אלמוג, מסרו בתגובה: "מרשנו מכחיש את החשדות שעלו נגדו. הן בקשירת הקשר להברחת הסם והן לגבי קיומו של קשר רומנטי עם הסוהרת. צר לנו שהיחידה החוקרת בוחרת לבסס את הטענות שלה על פיקנטריה צהובה ולא על ראיות מבוססות".

בחודש יולי, פורסם בוואלה! NEWS כי סוהרת ננעלה למשך כמה שעות בתא עם שני אסירים פליליים בכלא "צלמון" שבצפון הארץ. על פי החשד, הסוהרת קיבלה לכאורה כסף מאסירים שעמם קיימה יחסי מין והעניקה להם הטבות שונות. חקירה פלילית נפתחה ביחידה הארצית לחקירות סוהרים בלהב 433, שהביאה להשעיה של קצין המודיעין בכלא, ואף העלתה חשד כי רישום האסירים כבעלי סיכון גבוה לבריחה שונה לאחר האירוע על ידי בכיר בשב"ס. המעורבים בפרשה הכחישו את המיוחס להם.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully