וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המין בכלא צלמון: מתחזק החשד לעבירות מרמה והפרת אמונים מצד הסוהרת

6.8.2020 / 9:42

בדיון שהתקיים בבית המשפט השלום בראשל"צ, טען השופט כי "חומרי החקירה מעלים חשדות של מרמה והפרת אמונים" מצד הסוהרת באחד מהאירועים, וכי צפויות פעולות חקירה נוספות. ביהמ"ש הוציא צו לאיסור פרסום שמה, בניגוד לעמדת המשטרה, שטענה: "עשוי להוביל לעדים נוספים"

בווידאו: להב 433 תפתח בחקירה נגד הסוהרת שננעלה בתא עם 2 אסירים בכלא צלמון/צלמי וואלה! NEWS

בית משפט השלום בראשון לציון קיים היום (חמישי) דיון בפרשת המין בכלא צלמון, בו עלה כי מתחזקים החשדות נגד הסוהרת. על פי החשדות בפרשה, שנחשפה לראשונה בוואלה! NEWS, הסוהרת קיבלה לכאורה כסף מאסירים שעמם קיימה יחסי מין והעניקה להם הטבות שונות.

השופט, גיא אבנון, אמר כי חומרי החקירה שנאספו במסגרת אירוע בו קיימה יחסי מין עם שני אחים אסירים בתמורה להטבות, "מעלים חשד כי המבקשת ביצעה במסגרת האירוע עבירות של מרמה והפרת אמונים". באשר לאירועים אחרים, טען השופט כי "החשדות ראשוניים ואינם מבוססים". הוא הוסיף כי "החקירה נמצאת בשלבים התחלתיים וצפויות ככל הנראה פעולות חקירה נוספות".

כמו כן, בית המשפט הוציא צו לאיסור פרסום שמה של הסוהרת - בניגוד לבקשת המשטרה. במהלך הדיון, טען נציג המשטרה כי "בפרסום החשדות יש כדי לקדם את החקירה באופן העשוי להוביל לעדים שטרם נחקרו, כאלו שעדותם תוכל לשפוך אור על החשדות, כמו גם בנוגע לאירועים ומעורבים פוטנציאליים נוספים".

הסוהרת שנחשדת שקיימה יחסי מין עם אסירים וסגל בכיר. ללא, עיבוד תמונה
מתחזק החשד לעבירות של מרמה והפרת אמונים. הסוהרת מכלא צלמון/עיבוד תמונה, ללא

בין החשדות שבודקת המשטרה, עבירות של קבלת שוחד, קשירת קשר לביצוע פשע והפרת אמונים מצד הסוהרת. לפי גורמים בכירים בשב"ס, ייתכן ואחת ההטבות שהוענקו לשני האסירים - אחים אחד של השני, היא שהות משותפת באותו תא. מעבר לכך, לשניהם היה את מספר הטלפון של הסוהרת, והם נהגו להתקשר אליה מהטלפון הציבורי בכלא כשלא הייתה במשמרת.

אתמול, נחקר באזהרה קצין בכיר ממפקדת המחוז הצפוני ביחידה הארצית לחקירת סוהרים במשך כשלוש שעות, בחשד למעורבות בפרשה. הקצין שנחקר נמנה בין שורה של חשודים בכירים נוספים בכלא צלמון ובמחוז הצפון בקיום יחסי מין אסורים עם הסוהרת.

בית משפט השלום, ראשון לציון. שרון בוקוב
אסר לפרסם את שם הסוהרת. בית משפט השלום בראשון לציון/שרון בוקוב

גורם המעורה בפרטי הפרשה סיפר בשיחה עם וואלה! NEWS כי קצין המודיעין בכלא קיים גם הוא יחסי מין עם הסוהרת, תושבת הצפון בת 29, בכמה הזדמנויות שונות - ובתמורה העניק לכאורה ולבקשתה הטבות לשני האחים האסירים.

הקצין הבודק שמונה על ידי שב"ס, הודיע כי במהלך הבדיקה עלו חשדות לעבירות פליליות מצדה, ועל כן הנושא הועבר לחקירת המחלקה חקירות סוהרים בלהב 433. ביום שישי האחרון היא נחקרה באזהרה בלהב 433 במשך כמה שעות ושוחררה למעצר בית של חמישה ימים בתנאים מגבילים.

בשיחה עם כתב חדשות 12, גיא פלג, אמרה הסוהרת כי היא מכחישה כל קשר לפרשה וטענה שלא הציגו בפניה שום הוכחות.

בכיר המעורה בפרטים סיפר כי כמה מהחשודים בפרשה "החלו כבר לתאם עדויות ולשבש את חקירה המשטרה". לטענתו, "זה התחיל כבר ביום שנחשפה הפרשה בתקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully