וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני תושבי מאחז בלתי-חוקי נעצרו בחשד לפגיעה בלוחם מג"ב

25.11.2020 / 9:14

אחד התושבים הגיע למחסום שהציב הכוח במסגרת פעילות לאכיפת צו שטח צבאי סגור במאחז קומי אורי, הסמוך ליצהר. הלוחמים סימנו למכונית לעצור, אך הנהג המשיך בנסיעה ופגע באחד הלוחמים, שנפצע באורח קל. לאחר מעצרו, עשרות רעולי פנים מנעו מהכוח לצאת מהאזור וחשוד נוסף נעצר

בווידאו: תיעוד מעצר תושבי יצהר החשודים בפגיעה בלוחם והפרעה לשוטרים/צילום: משטרת ישראל

שני תושבי המאחז הבלתי-חוקי קומי אורי הסמוך ליצהר נעצרו הלילה (רביעי) בחשד לפגיעה בלוחם מג"ב עם רכב והפרעה לשוטרים. אחד החשודים הגיע ברכב למחסום שהציבו הכוחות במהלך פעילות לאכיפת צו שטח צבאי סגור במאחז. הלוחמים סימנו למכונית לעצור, אך הנהג התעלם מהם, הסיט את רכבו וניסה להימלט - תוך שפגע ברגלו של אחד השוטרים. הוא נפצע באורח קל וטופל במקום.

הלוחם שתיעד את ההתרחשות הותקף על ידי החשוד שצעק לעברו "מה אתה מצלם, אני אשבור לך את הפלאפון", ובמהלך הניסיון של הלוחמים לעצור אותו וכתוצאה מההתנגדות האלימה שלו הוא נפצע בפניו. "לוחמי מג"ב הפועלים בגזרה ימשיכו לאכוף את הצו שטח צבאי סגור בכדי לאכוף את החוק והסדר ולא יאפשרו פגיעה בלוחמים", נמסר.

חסימות במאחז הבלתי חוקי "קומי אורי" בעקבות חשד לפגיעה בלוחם עם רכב והפרעה לשוטרים 25 בנובמבר 2020. דוברות משטרת ישראל
"מה אתה מצלם, אני אשבור לך את הפלאפון". זירת המקרה בקומי אורי/דוברות משטרת ישראל

לאחר מעצרו של החשוד, עשרות תושבים מנעו מהכוח לעזוב את המקום, תוך שחסמו את היציאות עם אבנים ורכבים. אחד התושבים, שחסם בגופו את הרכב המשטרתי בו היה העצור, נעצר אף הוא בחשד להפרעה לשוטרים.

היום הם יובאו לדיון הארכת מעצרם. עוד מסרו במג"ב כי "כפי שניתן לראות בתיעוד המצורף ובניגוד לטענות של המקומיים, רכבו של החשוד פגע בגדר בניסיון לחמוק מהבדיקה והוא זה שהחל לתקוף גם את הלוחמים בטרם נעצר".

עוד בוואלה!

תקרית אלימה ביצהר: מתנחלים ניפצו שמשה ברכב מג"ב וניקבו צמיגים בניידת

לכתבה המלאה

המקרה בקומי אורי מגיעה כחודשיים לאחר מקרה דומה באוזר. כוח של משמר הגבול (מג"ב) הותקף לפני כחודשיים על ידי מתנחלים באזור יצהר שבשומרון. על פי מג"ב, המתנחלים יידו אבנים לעבר כלי רכב שהסיע כמה לוחמים במהלך חילופי משמרות. כתוצאה מכך, נופץ אחד מחלונות הרכב, אך לא היו נפגעים בתקרית. לאחר ששבו השוטרים שהיו גם הם הפעילות המבצעית במקום לכלי הרכב, הם הבחינו כי צמיגיו נוקבו באמצעות כלי חד.

  • עוד באותו נושא:
  • מג"ב
  • יצהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully