וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית אלימה ביצהר: מתנחלים ניפצו שמשה ברכב מג"ב וניקבו צמיגים בניידת

עודכן לאחרונה: 23.9.2020 / 9:22

האירוע התרחש במהלך חילופי משמרות באזור, אז הותקף כלי רכב שהסיע כמה לוחמים. לא היו נפגעים בתקרית. בהמשך ניקבו מתנחלים צמיגי ניידת משטרה באמצעות חפץ חד. ממג"ב נמסר כי "פעילותנו ביצהר תימשך, למרות הניסיונות של גורמים קיצוניים לפגוע בה"

בווידאו: רעולי הפנים מיידים אבנים לעבר לוחמי מג"ב ביצהר/דוברות משטרת ישראל

כוח של משמר הגבול (מג"ב) הותקף אמש (שלישי) על ידי מתנחלים באזור יצהר שבשומרון. על פי מג"ב, המתנחלים יידו אבנים לעבר כלי רכב שהסיע כמה לוחמים במהלך חילופי משמרות. כתוצאה מכך, נופץ אחד מחלונות הרכב, אך לא היו נפגעים בתקרית. לאחר ששבו השוטרים שהיו גם הם הפעילות המבצעית במקום לכלי הרכב, הם הבחינו כי צמיגיו נוקבו באמצעות כלי חד.

ממג"ב נמסר כי "פעילות משמר הגבול באזור יצהר תימשך, למרות הניסיונות של גורמים קיצוניים לפגוע בה. הלוחמים ימשיכו לאכוף את החוק והסדר בגזרה ויפעלו להביא למעצרם של הפורעים".

רכב של משמר הגבול שחלונו נופץ על ידי מתנחלים מיצהר שיידו לעברו אבנים. 22 בספטמבר 2020. דוברות משטרת ישראל
החלון המנופץ ברכב שהותקף בידי מתנחלים ביצהר/דוברות משטרת ישראל
ניקוב צמיגים לניידת משטרה על-ידי נערי הגבעות ביצהר 23 בספטמבר 2020. דוברות משטרת ישראל
הניידת שצמיגיה נוקבו, הבוקר/דוברות משטרת ישראל

בתקופה האחרונה יש מספר רב של תקריות אלימות מצד תושבי יצהר והאזור, המופנות כלפי כוחות הביטחון. רק בחודש שעבר הותקפו כוחות משמר הגבול בידי מתנחלים ארבע פעמים ביממה אחת. זאת, לאחר פינוי המאחז הבלתי חוקי שבח הארץ שליד יצהר.

במהלך האירועים השונים, הפורעים יידו אבנים והשליכו בקבוקי צבע לעבר רכבי מג"ב וכן כלפי לוחמים שהיו במקום. באחת התקריות נפצעה שוטרת באורח קל, ובאירוע אחר נגרם נזק לרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully