וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר גילה דרך מצלמת הדלת שאשתו הקצינה בוגדת בו עם המפקד שלה

30.11.2020 / 0:01

סערה במשטרת בריטניה: מפקד אזור במשטרה ניסה לארגן לעצמו פגישה מינית בבית מלון עם סגניתו, אלא שבעלה שמע הכל דרך האינטרקום של פעמון הדלת והגיש תלונה. המפקד החליף בעבר מפקד שהודח בגלל מעשים דומים

מפקד משטרת סארי, נב קמפ, בכניסתו לתפקיד ב-2017/Surrey Police

מפקד בכיר במשטרת בריטניה, קצין בדרגת המקבילה לסגן ניצב, נתפס על חם כשהוא מארגן לעצמו מפגש מיני עם קצינה שעובדת תחתיו, אחרי שהשיחה ביניהם נקלטה במקרה על ידי מצלמת פעמון דלת. ב"דיילי מייל" דווח שנב קמפ בן ה-48, מפקד אזור במשטרת סארי, קבע פגישה בבית מלון עם סגן רייצ'ל ג'ונסון בת ה-38 דרך הטלפון, אולם השיחה הוקלטה על ידי מקליט השמע של המכשיר שלה שהיה מחובר למצלמת האינטרקום בביתה ובעלה רוס ג'ונסון, גם הוא קצין בדרגת סגן במשטרה, שמע את כל תוכנה.

סגן ג'ונסון, שאחראית על חקירות של תלונות אזרחיות ופשעים פליליים, הודתה שהיא מנהלת מערכת יחסים עם קמפ לאחר ששבעלה בן ה-40 התעמת איתה בנושא והיא הודתה וטענה שהייתה במצב נפשי רגיש בשל מוות של אחת מחברותייה. הבעל הגיש תלונה למחלקת חקירות שוטרים וצוות חקירה מיוחד פתח בבדיקת הטענות.

נב קמפ מפקד אזור במשטרה בבריטניה. טוויטר/משטרת סארי, צילום מסך
החליף מפקד סורר. נב קמפ/צילום מסך, טוויטר/משטרת סארי
רייצ'ל רוס ג'ונסון זוג שוטרים בריטים. טוויטר/משטרת סארי, אתר רשמי
הקצין רוס ג'ונסון חשף את הרומן של אשתו הקצינה/אתר רשמי, טוויטר/משטרת סארי

קמפ הגיע למשטרת סארי בשנת 2017 לאחר שלקח על עצמו את התפקיד של המפקד הקודם ג'רמי ברטון, שבעצמו נאלץ לפרוש מהמשטרה - בגלל תלונות על ניהול מערכת יחסים בלתי הולמת עם קולגה. כן. גם אנחנו שמנו לב לדימיון.

מקור במשטרה סיפר לסאן: "רייצ'ל והמפקד עבדו צמוד אחד לשנייה. כנראה שהדברים התגלגל והם החלו לנהל רומן". דובר משטרת סארי הוסיף: "משטרת סארי מודעת לתלונה שיש כנגד המפקד נב קמפ. החקירה נמצאת בשלב מאוד מוקדם, אבל נאפשר לגורם חיצוני לחקור את החשדות. בעוד אנחנו מחכים לתוצאות של החקירה, זה לא יהיה הולם להגיב בשלב הזה מעבר לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully