וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם קומנדו השוויץ בחברתו - ואז גילו לו את האמת עליה

16.7.2017 / 11:34

במשך כמה שבועות ניהלו הלוחם והצעירה שהכיר רומן מסעיר, אבל רק לאחר שהוא התרברב והעלה תמונות שלה לרשתות החברתיות, חבריו העירו את תשומת ליבו לעיסוקה האמיתי: "הוא בהלם מוחלט"

צילום מסך

מה אם הייתם מגלים שבת הזוג שלכם היא למעשה כוכבת פורנו מצליחה? זה בדיוק מה שקרה ללוחם הקומנדו הימי של ארצות הברית, שהשוויץ בפני חבריו ומאוחר יותר גם בחשבון האינסטגרם שלו בחברתו החדשה, ורק לאחר מעשה גילה שבת הזוג שלו מסתירה ממנו סוד אחד גדול.

הלוחם העלה תמונות שלו עם חברתו לאתר 4chan והשוויץ: "דרגו אותי ואת חברה שלי. היום הפכתי רשמית לאחד מאריות הים. אני זכר האלפא הכי גדול בבסיס". התגובות המביישות לא איחרו לבוא, וגם חברים לבסיס של אותו לוחם לא היו יכולים שלא לצחוק מהגילוי המפתיע. "היא יפהפיה, אין ספק. רק חבל שאני מכיר אותה מקרוב מדי מכל מיני אתרי פורנו", כתב לו אחד המשתמשים, בעוד אחד אחר אפילו טרח לציין שהיא לובשת בסרט הפורנו את אותם בגדים שהיא לובשת בתמונה שצולמה עם החבר, רגע לפני שהוא טס למזרח התיכון.

חייל השוויץ בחברתו וגילה שהיא כוכבת פורנו. צילום מסך
מצד ימין - בסרט פורנו. מצד שמאל - עם החבר/צילום מסך

חברו של הלוחם סיפר בעילום שם ש"כמובן שהוא היה בהלם כשגילה את זה, וברור שהיחסים האלה הסתיימו באותה שנייה". אז בפעם הבאה שתתחילו זוגיות מרגשת, אולי כדאי שלא תרוצו לספר עליה לכל העולם. במקרה הזה, אפילו בדיקה קצרה בגוגל הייתה חוסכת את כל עוגמת הנפש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully