וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפקדת פוטרה לאחר שארגנה לשוטרים מופע ארוטי מביך

7.3.2019 / 8:30

לכבוד "יום מגיני האומה" הנחגג ברוסיה, שוטרת בכירה הפתיעה את הגברים בתחנת המשטרה עם ריקוד ארוטי בהלבשה תחתונה. התיעוד של המאורע הופץ מאוחר יותר ברשת, הגיע לידיהם של מפקדיה והם פיטרו אותה על המקום וצפויים להעניש גם את יתר המעורבים

East2West News

ב-23 בפברואר ציינו בעולם את "יום מגיני האומה", שנקרא בעבר "יום הצבא האדום". יום המוקדש לזכר החיילים הגיבורים בצבא האדום שנלחמו נגד גרמניה הנאצית במלחמת העולם השניה הפך ליום חג משמעותי עבור העם הרוסי, בו הנשים מעניקות מתנות לגברים שלהן. שוטרת בכירה במשטרת אולן-אודה, שבדרום סיביר, החליטה לארגן לשוטרים שלה הפתעה לכבוד החג והזמינה חשפנית שתבצע מולם - ומול נשות התחנה - ריקוד ארוטי נועז. כשלמפקדיה נודע על החלטתה המפוקפקת - היא פוטרה מיד מתפקידה.

השוטרת הבכירה, ששמה לא פורסם בתקשורת הרוסית שדיווחה על המקרה, "ביישה את מחלקת אכיפת החוק במשרד הפנים בעיר"ף לפי הודעת דובר המשטרה, לאחר ששכרה חשפנית כדי שתבדר את פקודיה. בסרטון שהפך לויראלי נראית החשפנית נכנסת לחדר מלא בשוטרים (גברים ונשים( לבושי מדים ומבצעת ריקוד נועז כשהיא לבושה בהלבשה תחתונה לצלילי השיר "Stop" של סאם בראון. לצד הסרטון נכתב: "זה כל מה שאתם צריכים לדעת על המסיבה שערכה המשטרה לכבוד יום מגיני האומה".

ריקוד אירוטי לשוטרים ברוסיה. East2West News, צילום מסך
ריקוד ארוטי במשטרה/צילום מסך, East2West News

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הדוגמנית הפרובוקטיבית תחזור לכלא אחרי שהציעה לקטינים לחפון את שדיה?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully