וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הפרובוקטיבית תחזור לכלא אחרי שהציעה לקטינים לחפון את שדיה?

24.2.2019 / 11:16

זמן קצר לאחר ששוחררה מהכלא באשמת תקיפת שוטרים שסרבו להצעתה לקיים עמה יחסי מין תמורת ביטול האשמות נגדה, קירה מאייר החליטה להסתובב ברחבי מוסקבה במדי שוטרת ולהציע לנערים לתפוס את שדיה. כעת היא צפויה להשלח שוב למאסר

VK

הדוגמנית הרוסיה קירה מאייר הפכה בחודשים האחרונים לאחד הדברים הכי פרובוקטיביים שיש במוסקבה. כזכור, לפני ארבעה חודשים היא נעצרה באשמה שנהגה ללא רישיון, ולאחר מכן נשלחה לכלא בטענה כי הציעה לשוטרים שעצרו אותה לקיים איתה יחסי מין כדי שיוותרו לה על המעצר. כשהם סרבו, תקפה אותם. גם במהלך המאסר שלה היא הצליחה להכנס לכותרות לאחר שניסתה לרכוש תוספות שיער של אסירות לצורך רווח וביקשה צדפות ודגים לארוחת הצהריים.

נראה שהיא די נהנתה בכלא, כי כעת היא עשויה להשלח לשם שוב. שבועות ספורים בלבד לאחר ששוחררה היא הסתובבה בשבוע האחרון ברחובות מוסקבה לבושה במדים של שוטרת לצד בלוגר בשם אלכסנדר דוגונייב. השניים החלו להאשים אנשים שונים בשימוש בסמים, ואיימו לקנוס אותם על המקום. בשלב הזה היא חשפה את שדיה והציעה לגברים לגעת בהם |(כשהם מסרבים לעשות זאת). בהמשך הוידאו היא נראית מציעה גם לקטינים לגעת בשדיה, כששלושה מהם מסכימים, ואחד מהם אף משפשף את ידיו לפני כן כדי שהן יהיו חמות.

צפו בדיווח החדשותי בטלוויזיה הרוסית

עוד באותו נושא

הלם ב"הישרדות" הבריטי: מתמודדת התפשטה בריקוד ארוטי והדגימה אוננות מול המצלמות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully