וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישות ההזויות בכלא של הדוגמנית הרוסייה שניסתה לפתות שוטרים

23.10.2018 / 8:30

קירה מאייר נשלחה ל-18 חודשי מאסר אחרי שתקפה וניסתה לשחד שוטרים בסקס והפכה לבדיחה בבית הכלא שלה - אחרי שניסתה לרכוש תוספות שיער של אסירות לצורך רווח וביקשה צדפות ודגים לארוחת הצהריים

אתר רשמי

כוכבת האינסטגרם ודוגמנית העל הרוסייה קירה מאייר התרגלה לחיי פאר וחיה את החיים הטובים. היא היתה נוהגת לצאת לחופשות אקזוטיות, לנהוג במכוניות פאר, לאכול במסעדות יוקרה ולהתערבב עם סלבס למיניהם. אולם, הכל התהפך עבורה כשנכנסה לכלא אחרי שנגזרו עליה 18 חודשי מאסר בפועל אחרי שביצעה עבירות תנועה, ניסתה לתקוף שוטרים ולשחד אותם עם סקס כדי לחמוק בעונש, כפי שדיווחנו על כך ביוני.

ההצעה שלה נדחתה והיא נאלצה לסגור (זמנית) את חשבון האינסגרם המצליח שלה, בו היו לה קרוב ל-150 אלף עוקבים. כעת נראה שאחרי שעשתה צרות מחוץ לכתלי הכלא, מאייר מטביעה את חותמה גם מאחורי סורג ובריח עם דרישות מוזרות מאוד, והיא נדהמה לגלות שבכלא היא כבר לא המלכה ושבקשותיה לא ממולאות. "כשהביאו לי דייסה מוזרה לארוחת בוקר, שאלתי אם אפשר לקבל קרואסון חם, מיץ תפוזים טרי וחביתה עם גבינה", אמרה מאייר לפי הדיווח ב"דיילי מירור", "חשבתי שזה אפשרי להזמין אוכל פה כמו במלון. אבל הם צחקו. הם הביאו לי קערת ברזל מכוערת, אני לא יכולה לאכול ממנה, אני מפחדת".

עוד בנושא:

דוגמנית רוסייה נעצרה אחרי שניסתה לשחד בסקס שני שוטרים
הקרוז שהפך למסיבת סקס וסמים פרועה ומסוכנת: "אני מופתע שאף אחד לא מת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully