וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית רוסייה נעצרה אחרי שניסתה לשחד בסקס שני שוטרים

21.6.2018 / 9:32

קירה מאייר נעצרה במוסקבה כשהיא נוהגת במרצדס שלה ללא רישיון. כדי למנוע מעצר היא הציעה לשוטרים סקס וכשאלו לא הסכימו היא תקפה אותם באלימות. "אמרו לה שהיא לא תוכל לנהוג יותר וזה הטריף אותה"

אתר רשמי

דוגמנית רוסייה נעצרה לחודשיים אחרי שניסתה להציע שוחד מיני לשני שוטרים כדי שאלו לא יעמידו אותה לדין אחרי שהיא נתפסה נוהגת ללא רישיון. אבל זה ממש לא הכל. בתקשורת הרוסית דווח השבוע שקירה מאייר, בת 24, נחקרה על כך שגם פצעה את השוטרים שעצרו את המרצדס שלה במוסקבה. לאחר שתקפה את השוטרים, כוכבת האינסטגרם הציעה להם סקס בשלישייה או עם כל אחד מהם בנפרד אם יעדיפו - בניסיון למנוע את האישומים, כך על פי הדיווחים.

עוד ב"אסור לפספס"

תנוחות המין שיבטיחו לכם שריפת קלוריות יעילה כמו באימון כושר

הקרוז שהפך למסיבת סקס וסמים פרועה ומסוכנת: "אני מופתע שאף אחד לא מת"

קירה מאייר.
קירה מאייר בזמן המעצר

בדוח השוטרים נכתב שמאייר ניסתה לגנוב את הרישומים של השוטרים ופצעה אותם במאבק אלים שנוצר. "היא שרטה ובעטה בשוטרים אחרי שנאמר לה שהיא לא תוכל לנהוג יותר", נכתב. מסתבר שרישיונה של הדוגמנית נשלל בנובמבר בשנה שעברה ל-15 חודשים אחרי שהיתה מעורבת בתאונת פגע וברח. "שוטר התנועה אמרה לה שהיא לא תוכל לנהוג יותר במכונית שלה וזה הטריף את קירה", נכתב בדיווח, "היא החלה לצעוק, ניסתה לקחת את המסמכים מהשוטרים".

למאייר יש 148,000 עוקבים באינסטגרם, שם היא נוהגת להעלות תמונות פרובוקטיביות וגם סרטונים נועזים. באחד הפוסטים שלה היא כתבה: "כשאשתעמם מהחיים השמחים שלי אתחתן ואסבול כמו כל בנאדם נורמאלי".

עוד באותו נושא

נהגה בשכרות - וניסתה לפלרטט עם השוטרים ולשחד אותם ב-22 שקלים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully