וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל בבית הכלא: אסירים הבריחו חשפנית לתא וצילמו את החגיגה

18.6.2017 / 11:29

הסוהרים לא ידעו על המסיבה הפרטית שאירגנו האסירים מאחורי גבם, כשאלה הבריחו לתא חשפנית, הורידו את תחתוניה וצילמו אותה רוקדת לצלילי המוזיקה

צילום מסך

אסירים חסרי בושה במיוחד הצליחו להבריח חשפנית לבית הכלא הברזילאי "ברטו קמפלו", תוך שהם משתמשים בתירוץ שהיא קרובת משפחה של אחד מהם - ואז ערכו איתה מסיבה פרטית בתא שלהם. לאסירים היו גם סמארטפונים, בעזרתם תיעדו את החשפנית בפעולה. כשהסרטון הגיע לידיים הלא נכונות - או במקרה הזה הכן נכונות - מנהלי בית הכלא הפרידו בין האסירים ושלחו אותם לבתי כלא אחרים.

הסרטון מהמסיבה הסודית פורסם השבוע בברזיל ולפי התקשורת המקומית היא נערכה ב-8 באפריל. החשפנית נראית כשהיא עומדת על כיסא עץ רעוע, מבצעת ריקוד חושפני לאסירים ומורידה את התחתונים. האסירים שיחקו בתחתוניה וצילמו אותה בהתלהבות. אחד האסירים רקד, נגע וחיבק את החשפנית והצטלם עם ישבנה. בהודעה מאיגוד קציני ועובדי בתי הכלא במדינה נכתב: "המחלקה שמטפלת בתיק הודיעה כי מניתוח הסרטון ניתן היה לזהות את האסירים שהשתתפו ב'חגיגה'. מלבד זאת, היה ברור מי האישה שביקרה במקום באותו יום. כל האסירים שהיו מעורבים בעניין הועברו לבתי כלא אחרים".

חשפנית בכלא. צילום מסך
החשפנית שהוברחה לכלא בברזיל בהופעה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

דרישה חדשה וביזארית של האסירים שרוצים סיפוק מיני

לכתבה המלאה

גורמים רשמיים האשימו את מערכת בתי הכלא הברזילאית בכלל ואת צוות בית הכלא הזה בפרט בחוסר עירנות ובקלות שבהברחת נשים לבית הכלא.

נציצי האיגוד טוענים שהיעדר המימון והצפיפות הקיימת בכלא הם שהובילו לכך שאירוע שכזה נעלם מעיני הסוהרים. יכול להיות שיש משהו במה שהם אומרים - לכלא ברטו קמפלו יש מכסה של עד 340 אסירים, אך כיום יש בו 1,640 אסירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully