וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתן הקרין בחופה סרטון של כלתו בוגדת בו עם גיסה ועורר סערה

27.1.2020 / 9:25

חתן בחר להשפיל את ארוסתו בחתונתם כשהקרין על המסך הגדול סרטון בו היא נראית מקיימת יחסי מין עם בעלה של אחותה ההריונית. בלוגר סיני טוען שהכלה בגדה בארוסה לאחר שהוא התעלל בה, אולם ברשת יש מי שסבור שמדובר בכלל בסרטון שיווקי לאפליקציית וידאו מקומית

חתן הקרין בחופה סרטון של כלתו בוגדת בו עם גיסה/TWITTER

חתן הקרין בחופה סרטון של כלתו בוגדת בו עם הבעל של אחותה ההריוניות ופיצץ את האירוע. החתונה הבלתי נשכחת נערכה במחוז פוג'יין שבדרום-מזרח סין בחמישי האחרון, כשהחתן גילה מראש שארוסתו בוגדת בו ובחר להמתין עד היום המאושר בחייה כדי להשפיל אותה בפני בני משפחתם וחבריהם.

ברשת פורסמו שלושה סרטונים באורך 5 דקות במצטבר, כשאחד לקוח מיום החתונה והשניים האחרים מציגים את הכלה וגיסה מקיימים יחסי מין. בסרטון החתונה נראים בני הזוג צועדים יחד אל עבר הבמה המרכזית, כשמולם יושבים האורחים ומאחוריהם תלוי מסך גדול, עליו בדרך כלל מוקרנים תמונות של הזוג המאורס וסרטוני ברכות מיקיריהם. כשהכלה מסתובבת אל המסך כדי לצפות בסרטון שהכין לה החתן, היא מגלה שהוא בחר להציג תיעוד שלה שוכבת עם גיסה. הוא ממהר לדחוף אותה ממנו וצועק לה "חשבת שלא ידעתי?" והיא בתגובה זורקת לעברו את זר הפרחים שבידה. הסרטון נקטע כשבני המשפחה ממהרים להפריד בין הזוג.

חתן הציג בחופה סרטון של כלתו בוגדת בו עם גיסה. צילום מסך
רגע לפני/צילום מסך
חתן הציג בחופה סרטון של כלתו בוגדת בו עם גיסה. Tiktok, צילום מסך
ואז זה קרה/צילום מסך, Tiktok

כלי התקשורת בסין מדווחים כי בני הזוג נמצאים במערכת יחסים מזה שנתיים והתארסו לפני כחצי שנה. החתן גילה על הרומן של כלתו לאחר שהתקין מצלמת אבטחה בביתם העתידי במהלך השיפוץ. אחותה של הכלה נמצאת בחודש השישי להריונה ונכחה באולם ברגע המביך.

אישה בוגדת בארוס שלה עם הגיס שלה. Tiktok, צילום מסך
סרטון הבגידה/צילום מסך, Tiktok

בלוגר סיני מפורסם טוען שהאישה בגדה בארוסה לאחר שזה לכאורה התעלל בה. הוא טוען שזו הסכימה להינשא לו לאחר שהבטיח שישלם את הוצאות הדירה והרכב. הבלוגר סיפר גם שהכלה אמרה שפיתחה רגשות לגיסה לאחר שזה החל לתווך בינה לבין ארוסה בתקופות הקשות שעברו עליה עקב התנהגותו האלימה.

בעל טור רכילות מקומי טען שהסרטון הוא למעשה טריק שיווקי, שכן הקטעים שהוצגו בחתונה נשאו לוגו של אפליקציית וידיאו בשם Aubergine Video, וכי לא ברור כיצד זו השיגה בלעדיות על הקטעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully