וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפה נגד משפחת פרקש סומנה לכאורה בבית רה"מ; דובר משפחת נתניהו לא הכחיש

21.11.2020 / 21:58

בצילום המסך שנשלח בקבוצת ווטסאפ של פעילים, נראה סימון המיקום של מפיץ התמונה כמעון הפרטי בקיסריה. דובר המשפחה לא הכחיש כי היא צולמה שם. "הבית האדום זה משפחת פרקש. להחנות כמה שיותר קרוב", כתבה פעילת הליכוד אורלי לב תחת התמונה שסימנה את בית המשפחה השכולה

בווידאו: תומכי נתניהו הפגינו מול בית משפחה שכולה בקיסריה/מערכת וואלה! NEWS

תצלום מסך שהופץ בקבוצות של פעילים למען ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ובו סומן גם בית משפחתו של חלל צה"ל תם פרקש, נערך לכאורה בבית משפחת נתניהו. התצלום הופץ השבוע בקבוצות ווטסאפ ביום בו הפגינו פעילים למען ראש הממשלה מול בית המשפחה. דובר משפחת נתניהו לא הכחיש כי צילום המסך נעשה מתוך הבית.

עו"ד גונן בן יצחק, מפעילי "קריים מיניסטר", פרסם היום (שבת) בחשבון הטוויטר שלו צילום מסך מקבוצה של פעילי ימין. בצילום נראית הודעה ששלחה הפעילה למען רה"מ אורלי לב, ובה צילום אווירי מאפליקציית "גוגל מפות" שעליו מסומן בין היתר בית משפחת פרקש בעיגול אדום. לצד זאת כתבה לב "כל מי שמגיע איתנו לקיסריה היום זאת המפה. הבית האדום זה משפחת פרקש. להחנות כמה שיותר קרוב". גוגל מסמנת באופן אוטומטי גם את מיקומו של המשתמש שיצר את צילום המסך, ונראה כי בצילום הסימון הוא בבית משפחת נתניהו בקיסריה.

הפעילים למען נתניהו, ובהם לב, הפגינו מול ביתה של משפחת פרקש ביום שלישי האחרון, במחאה על כך שהבית משמש לאחרונה את המפגינים נגד ראש הממשלה. המשפחה שכלה את בנה, טייס חיל האוויר סרן תם פרקש, בהתרסקות מסוק במלחמת לבנון השנייה. קומץ המפגינים התייצבו מול בית המשפחה כשהם מצוידים במגפון, וקראו: "אתם בושה לעם", "האובדן לא מקנה לכם זכות לארח אנרכיסטים".

תמונת הווטסאפ שנשלחה לפעילת הליכוד אורלי לב, ממיקום סמוך לבית משפחת נתניהו, ובה מיקום בית משפחת פרקש. 21 בנובמבר 2020. ללא, צילום מסך
דובר המשפחה לא הכחיש. התצלום שהופץ בקבוצות הפעילים/צילום מסך, ללא

לב סירבה הערב להשיב כיצד הגיע אליה צילום המסך, והפנתה לעו"ד גלי נגדאי. בתשובה לשאלה האם הצילום הגיע ללב ממישהו מתוך בית משפחת נתניהו השיבה עו"ד נגדאי: "אני לא יודעת על דבר כזה". עוד הוסיפה, כי "בית ראש הממשלה אינו הבית היחיד שם. גרים אליו בסמיכות גם אנשים שתומכים בו או מפגינים, ויכול להיות שמשם זה הגיע. גם במקומות אחרים שהולכים להפגין, יש אנשים מהאזור שמעבירים דרכים או הנחיות איך להגיע. סביר להניח שזה מה שהיה".

יאיר נתניהו מסר באמצעות דובר המשפחה, עופר גולן: "גונן בן יצחק עשה דבר חמור ביותר כשפרסם לכל העולם בציוץ בטוויטר את מפת גוגל שמראה את מיקומו המדויק של בית ראש הממשלה בקיסריה, ובכך חשף את ראש הממשלה לאיום ביטחוני מצד ארגוני הטרור. הטענה שיאיר נתניהו או מישהו ממשפחת נתניהו הם היוזמים או המארגנים של הפגנות התמיכה בהם - היא שקרית".

עוד בוואלה!

תומכי נתניהו מול משפחה שכולה בקיסריה: "האובדן לא נותן זכות לארח אנרכיסטים"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההפגנה מול בית משפחת פרקש, השבוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד נמסר מטעמו של נתניהו הבן כי "כמו כל משפחת נתניהו, יאיר נתניהו מגנה תוקף פגיעה בזיכרם של חללי צה"ל, בין אם מדובר בסרן תם פרקש ז"ל או דודו סא"ל יוני נתניהו ז"ל, שגונן בן יצחק וחבריו מבזים את זיכרו בהפגנות פעם אחר פעם. קריאה כזו שמבזה את זיכרו של יוני נתניהו ז"ל הושמעה ע"י מפגיני השמאל בשבוע שעבר בהפגנה במרחק 30 מטר מבית ראש הממשלה בקיסריה, תוך הפרה גסה של פסיקת בג"צ שקובעת שאין להפגין במרחק של פחות מ-300 מטר מבית נבחר ציבור, וזאת בשעה שצירי הגישה למפגיני הימין - נחסמו. יאיר נתניהו חושב שיש לאכוף את החוק באופן שוויוני ושגונן בן יצחק חייב להסיר את הציוץ שמהווה איום ביטחוני על ראש הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully