וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורונה בארה"ב ממשיכה לשבור שיאים: יותר מ-184 אלף אובחנו ביממה האחרונה

המדינה רושמת שיא נוסף במספר הנדבקים היומי - זה היום הרביעי ברציפות, כשסך המאובחנים בה זינק ליותר מ-10.7 מיליון בני אדם. ביממה החולפת מתו 1,431 חולי קורונה, ורף רבע מיליון המתים צפוי להיחצות בקרוב

בווידאו: מיצג לזכר קורבנות הקורונה בארה"ב/צילום: רויטרס

למרות החדשות הטובות על התקדמות בפיתוח חיסון לקורונה, בארצות הברית נרשם היום (שבת) שיא נוסף של מספר המאובחנים היומי בנגיף במדינה, זה היום הרביעי ברציפות. אוניברסיטת ג'ון הופקינס עדכנה כי 184,514 בני אדם נמצאו חיוביים לנגיף ביממה האחרונה. באותו הזמן, מתו 1,431 חולי קורונה בארצות הברית.

זהו המספר הגבוה ביותר של מאובחנים בנגיף שאותר אי פעם במדינה ביום אחד מאז שהתפרצה המגיפה. בסך הכל, נדבקו בארצות הברית 10,737,335 בני אדם בקורונה, ומתוכם מתו 244,332 חולים.

טיפול בחולה קורונה בבית חולים בלוס אנג'לס קליפורניה, 29 במרץ 2020. AP
קרוב לרבע מיליון חולים/AP

המקרים החדשים כוללים את כל 50 המדינות בארצות הברית, מחוז קולומביה ובשטחים אחרים בשלטון אמריקני, וכן מקרים שהגיעו למדינה ממקומות אחרים בעולם.

ארצות הברית נמצאת כעת בשיאו של גל תחלואה שלישי, כשרק בשני אשתקד נחצה רף עשרת מיליון הנדבקים במדינה, שהפכה לראשונה בעולם מאז בה נרשם מספר כזה של מקרים.

עוד בוואלה!

מכל העולם מתקשרים: המנכ"ל היהודי של פייזר הפך לאדם המבוקש בתבל

לכתבה המלאה

הדיווחים על שיאי התחלואה בארצות הברית מגיעים ברקע המשבר הפוליטי במדינה סביב תוצאות הבחירות, כששלשום, הכריז הנשיא הנבחר ג'ו ביידן, כי ימנה לתפקיד ראש הסגל שלו את אחד המבקרים החריפים של מדיניות טראמפ במשבר הקורונה, ומי שהיה אמון על המאבק בנגיף האבולה במדינה, רון קליין. הוא צפוי להיות דמות מפתח במאבק של הממשל הנכנס בהתפשטות המגיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully