וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהשבוע הבא: איטליה, גרמניה וסרביה יוגדרו כמדינות אדומות

29.10.2020 / 22:30

משרד הבריאות הודיע כי החוזרים ממדינות אלו, כמו גם מלטביה וליטא, יחויבו להיכנס ל-14 יום בידוד עם שובם, בשל העלייה המשמעותית בתחלואה. מנגד, וייטנאם תהפוך למדינה ירוקה כבר מיום ראשון הקרוב, והשבים ממנה לא יחויבו בבידוד. העדכון הבא: ב-9 בנובמבר

בווידאו: ועדת הכלכלה אישרה את פתיחת נתב"ג/צילום: ערוץ הכנסת

איטליה, גרמניה, לטביה, ליטא וסרביה יצאו מרשימת המדינות הירוקות החל מהשבוע הבא - כך מסר הערב (חמישי) משרד הבריאות. מדינות אלו יהפכו לאדומות מיום ראשון הבא, 8 בנובמבר, לאור רמות התחלואה בהן. בשל כך, נוסעים שיגיעו ממדינות אלו, כמו משאר המדינות האדומות, יחויבו ב-14 יום בידוד.

מנגד, הודיעו במשרד הבריאות כי וייטנאם תתווסף כבר מיום ראשון הקרוב לרשימת המדינות הירוקות, והחוזרים ממנה לא יידרשו בבידוד. זאת בנוסף לרשימה שאושרה בעבר, וכוללת את איסלנד, אסטוניה, איי סיישל, דנמרק, הונג קונג, יוון, ניו זילנד, פינלנד, קנדה, קפריסין, רואנדה, אוסטרליה, אורוגוואי, איחוד האמירויות, טיוואן, נורבגיה, סינגפור, קובה ותאילנד.

עוד הודיעו במשרד הבריאות כי לאור מגמות התחלואה בעולם הוחלט לקיים את עדכון רשימת המדינות הירוקות הבא ב-9 בנובמבר, יום לאחר כניסת השינויים הנוכחיים לתוקף.

נמל תעופה בן גוריון תחת חשש מקורונה, 5 במרץ 2020. ראובן קסטרו
חמש מדינות נוספות יוגדרו כאדומות. נמל תעופה בן גוריון/ראובן קסטרו

בתום ימי הסגר השני, שב נתב"ג לפעילות סדירה, ואזרחים יכולים לטוס לחו"ל בהתאם למדיניות אזורים אדומים וירוקים. ועדת הכלכלה אישרה את התקנות המבטלות את ההגבלות ליציאה מישראל, ואף ביטלה את הסמכת רשות שדות התעופה לבדוק את כרטיסי הטיסה ונסיבות היציאה של נוסעים לחו"ל.

עוד בוואלה!

לאן אפשר לטוס ומה מביאים לשדה: נתב"ג חוזר לפעילות סדירה

לכתבה המלאה

משמעות הדבר היא שהקריטריונים של משרד התחבורה, לפיהם היה מותר לטוס לחו"ל בתקופת הסגר רק לצרכים רפואיים, עסקים, חריגים או הומניטריים בוטלו, וניתן לטוס לכל יעד, בתנאי שהמדינה אליה טסים מסכימה להכניס תיירים ישראלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully