וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנרצח בקטטה בגלבוע: החוקרים לא מדברים איתנו, ניזונים משמועות

עודכן לאחרונה: 29.10.2020 / 14:19

אמו של הנער איתי יצחק בן ה-17 סיפרה על אובדנה: "הוא היה מלא קסם וחדוות נעורים, רצה לעשות שירות משמעותי בצבא". לדבריה, המשטרה לא מעדכנת אותה בהתקדמות החקירה: "אף אחד לא מספר לי שום דבר". המשטרה: נקבע כי בסיום השבעה החוקרים ייפגשו עם המשפחה

בווידאו: משפחתו של הנער שנרצח בגלבוע מבקשת להתעדכן בחקירה/צילום: שלומי גבאי

משפחתו של הנער איתי יצחק מגן נר, שנרצח בקטטה ליד הכפר מוקבילה הסמוך, טענה היום (חמישי) כי המשטרה לא מעדכנת אותה בפרטי החקירה, וכי עד כה הם ניזונים "רק משמועות".

האם, אסתי, סיפרה על בנה ועל האובדן שחשה המשפחה. "היה ילד שמח, כובש, שחגג את החיים, רקד את החיים. כל אירוע הוא היה פשוט חוגג", אמרה. "התמונות מזכירות לי איזו ילדות מופלאה הייתה לבן שלי. הוא אהב קפוארה, כדורגל, לנגן בתופים, עשה כל כך הרבה דברים, אהב באולינג. אהב אקסטרים, את אילת, ספורט ימי. היו לו חיים צבעוניים ויפים כל כך".

עוד אמרה כי חוקרי התיק לא משתפים אותה בדבר. "אני רוצה צדק, שמי שעשה את זה ישלם את המחיר שהוא צריך לשלם. אני רוצה לדעת מה קרה שם, אני רוצה לדעת למה", אמרה האם. "אף אחד לא מספר לי שום דבר, אני ניזונה רק משמועות. אני רוצה שמי שחוקר את זה ידבר איתי ויעשה הכול".

משפחתו של הנער איתי יצחק מגן נר שנרצח בקטטה ליד מוקבילה. 29 באוקטובר 2020. שלומי גבאי
"היה ילד שמח שרקד את החיים". משפחת יצחק, היום/שלומי גבאי

לדבריה, בנה, שהיה בן 17 במותו ועמד לפני גיוס לצבא, אמרה כי הוא תכנן לעשות שירות משמעותי. "הוא רצה לסיים את התיכון, היה מאוד גאה בעצמו, היו לו ציונים מאוד יפים, התמלא בתחושת גאווה", אמרה. "רצה ללכת לצבא, לעשות משהו משמעותי. כמו שלימדתי את הילדים שלי לאהוב את האנשים, הזולת, לכבד את הארץ ולשרת את המדינה. אבל אני לא יכולה להתגייס במקומו"

עוד בוואלה!

דקרו במפגש בחניון: תיעוד רצח במהלך קטטה בבאר שבע, שני אחים נעצרו

לכתבה המלאה

היא סיפרה כי מאז האירוע, המשפחה מצויה בסערת רגשות ומתקשה להתמודד עם הכעס. "תלשו לי אותו מהחיים, ואני לא מרשה שיעשו לי את זה. הוא שלי ומישהו לקח לי אותו" אמרה אמו של איתי. "יש בי בליל מטורף של רגשות, אני כועסת, אני עצובה אני מתגעגעת. אני גם רוצה להיות שמחה עבור שאר ילדיי. אני רוצה לראות אותו בבוקר, מנסה לשים את הכעס בצד".

ממשטרת ישראל נמסר כי היא משתתפת בצערה של המשפחה על אובדנה. "מדובר בחקירה מורכבת של קטין שמצא את מותו בשבת האחרונה לפנות בוקר, ככל הנראה במהלך קטטה בכניסה לכפר מוקיבלה. החקירה עודנה מתנהלת באינטנסיביות, ביסודיות ובמקצועיות במטרה להגיע לחקר האמת ובשלב זה כלל המעורבים עדיין עצורים. משטרת ישראל נמצאת בקשר הדוק עם עורך הדין מטעם המשפחה ונקבע שבסיום השבעה, חוקרי היחידה המרכזית יפגשו עם המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully