וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקרו במפגש בחניון: תיעוד רצח במהלך קטטה בבאר שבע, שני אחים נעצרו

21.10.2020 / 11:30

שני אחים, בני 17 ו-22, נעצרו בחשד לרצח צעיר וניסיון רצח צעיר נוסף בעיר. במצלמות האבטחה מהמקום רואים קטטה ובמהלכה שלפו החשודים סכינים ודקרו את השניים. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרם

בווידאו: תיעוד רצח צעיר בן 20 בבאר שבע/עריכה: ניר חן

שני אחים, נער בן 17 וצעיר בן 22, נעצרו בחשד לרצח צעיר וחשד לניסיון רצח של צעיר נוסף בתחילת החודש בבאר שבע - כך הותר היום (רביעי) לפרסום. האירוע התרחש ברחוב נצר חזני בעיר, ובמהלכו השניים נדקרו, ופונו לבית החולים. לאחר מכן, אחד מהם מת מפצעיו. השניים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם.

בתיעוד ממצלמת אבטחה שהופץ ברשת נראה מפגש בין שתי חבורות צעירים בחניון בעיר, שמתפתח לקטטה המונית. בצילומים נראים המשתתפים שולפים אלות וסכינים, הודפים ודוקרים זה את זה. בקטטה אף נראים כלבים של אותם חשודים כשהם מתנפלים על המשתתפים.

מחקירת המשטרה עולה כי מדובר ברצח על רקע סכסוך פלילי, על בסיס אירוע קודם בין הקבוצות. בעקבות האירוע נעצרו כמה חשודים, כולם למעט שני האחים.

תיעוד רצח בבאר שבע, 6 באוקטובר 2020. ללא, צילום מסך
קטטה המונית שהסתיימה ברצח. תיעוד מצלמות האבטחה/צילום מסך, ללא

לאחר האירוע האלים, הפצועים נכנסו לרכב חבריהם ונסעו מהמקום. חובש מד"א, רונן דריזק, נתקל ברכב שהסיע את הפצועים במהלך נסיעה לחולה אחר, ומתוכו נשמעו קריאות לעזרה. הוא תיאר את המקרה: "הייתי בנסיעה באמבולנס בדרכי לחולה כשרכב שבא מולי צפצף, סימן לי עם האורות ועצר לידי. צעקו לי מתוך הרכב שיש שני פצועים שצריכים עזרה דחופה".

"דיווחתי מיד למוקד מד"א להזניק צוות נוסף לאירוע שהייתי בדרכי אליו והכנסתי את שני הפצועים לאמבולנס. ביצעתי בדיקות רפואיות מהירות על מנת להעריך את מצבם שהיה קשה. בסיוע אדם נוסף שהיה איתם ברכב עצרנו את הדימומים מסכני החיים ופיניתי אותם בדחיפות לבית החולים", הוסיף החובש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully