וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של איתי בן ה-17 שנרצח בגלבוע: "לנצח תישאר החצי השני שלי"

עודכן לאחרונה: 25.10.2020 / 21:17

קרוביו של הנער שנרצח בשבת לפנות בוקר בצפון, ליוו אותו בדרכו האחרונה ביישוב גן נר. במהלך הלווייתו, ספדה לו אמו: "הכנסת לחיינו יופי ואושר ואור גדול. תודה שהיית איתנו 17 שנים". אחיו נפרד: "עשית שטויות כמו שכל הילדים עושים, מבלי לדעת שהמחיר גבוה"

בווידאו: הלוויתו של איתי יצחק בגן נר/מערכת וואלה! NEWS

הנער איתי יצחק בן ה-17, שנרצח בשבת לפנות בוקר בכניסה לכפר מוקייבלה, הובא הערב (ראשון) למנוחות בבית העלמין ביישובו גן נר הסמוך. הוא נדקר במהלך קטטה בין בני נוער ערבים ויהודים, ומותו נקבע באותו הלילה בבית החולים.

אמו של איתי, אסתי, אמרה במהלך הלוויה בעודה ממררת בבכי: "קסם של ילד, הכנסת לחיי יופי ואושר ואור גדול, עם חיוך שלא מש והמבט העמוק שלך וספרי העם שכל כך אהבת. אני המומה ואני לא רוצה שלא תהיה פה איתי". היא הוסיפה כי "אתה לא כאן וזה כל כך כואב לי. זה כאב שאי אפשר לתאר, הגוף שלי מעולם לא ידע כאב כזה. שחור".

היא אמרה כי "את האפלה הזו אפילו אני, אשפית המילים, לא מצליחה לתאר. זה כמו מישהו שמכבה את האור. אני כל כך רוצה ולא מצליחה, אני רוצה אותך, רוצה אותך פה איתי". היא המשיכה בדבריה, ואמרה: "בבקשה, בבקשה שהשער ייפתח ואתה תיכנס, להרגיש אותך שוב. את החיבוק ואת הידיים הקטנות והרכות שלך".

הלוויתו של איתי יצחק, תושב גן נר, בן ה-17 שעל פי החשד נרצח בקטטה במועצה האזורית גלבוע 25 באוקטובר 2020. -, אתר רשמי
הלוויתו של איתי בגן נר, הערב/אתר רשמי, -

"אני אימא, ואימא שהלב שלה לא פה לידה. אני לא יכולה להחזיר אותך מתוק שלי", המשיכה האם אסתי בהספדה. "אני מנסה, ובוררת באלבומי התמונות שלך ומתמוגגת. פעם אתה על חוף הים, ופעם ליצן, וימי הולדת, כמה שאהבת ימי הולדת". היא הוסיפה כי "בכל התמונות יש את העיניים היפות שלך והן תמיד דיברו איתי העיניים שלך". לדבריה, "גם ביום הנוראי העיניים שלך סיפרו, אני יודעת חמוד, אני יודעת שאתה אוהב אותי, אני כל כך אוהבת אותך".

"הלכת מוקדם מדי, אתה ילד שלא הספיק לעשות את כל מה שרצית ומגיע לך להגשים את החלומות שלך. אנחנו נעשה את זה ביחד איתי, אני מבטיחה לך", הוסיפה האם. היא הוסיפה כי אם בנה היה שם, הוא היה מבקש להשמיע את השיר "תתארו לכם" של שלמה ארצי. "כמו בשיר, איתי, נשמה של אימא, אני מתחננת בשבילי שתכניס קצת שמש לתריסים, ותהיה שמח איפה שאתה לא נמצא". היא הוסיפה: "תשלח לנו מדי פעם קרן אור, זה כל מה שאני רוצה ממך, לקבל סימן שאתה בסדר, שלא כואב לך".

האם סיימה את הספדה במילים: "אנו שולחים לך אהבה גדולה, ותודה שהיית איתנו 17 שנים, ומילאת את החיים שלנו. נוח על משכבך בשלום, ילד אהוב שלנו".

עוד בוואלה!

איתי יצחק בן ה-17 נדקר למוות בקטטה בצפון: "אנחנו שכנים, אחים"

לכתבה המלאה

ליאור, אחותו התאומה של איתי, ספדה לו אף היא ואמרה: "אתה המלאך השומר שלי. התאום שלי. כל החיים הינו זה לצד זה, מהרחם לפעוטון, עלינו את כל המדרגות ואת כל השלבים יחד, זה לצד זה. היית ילד מהמם ומדהים". היא הוסיפה כי "היה לך קסם אמיתי ומיוחד, לקחת חלק בחיים של כולם, והיינו מאוהבים בך, לא משנה כמה בלאגן עשית".

"איתיצ'ו, הייתה לך שמחת חיים ואנרגיות טובות ואהבה, ואני יודעת שאהבת אותי, למרות שלא היית אומר את זה הרבה, למרות כל המכות והשטויות, אני יודעת", המשיכה האחות ליאור בהספדה. "אהוב שלי, לנצח תישאר החצי השני שישלים אותי, ואני בטוחה שכמו ששמרת עלי ברחם, וכמו ששמרת עלי בגן וביסודי מילדים, וכמו ששמרת עלי במסיבות, כך תשמור עלי מלמעלה".

איתי יצחק נרצח על פי החשד בקטטה שבה השתתפו בני נוער יהודים וערבים בני 17-16. הוא נפצע באורח אנוש מפגיעת חפץ חד ופונה לבית החולים העמק בעפולה על ידי חבריו, שם נקבע מותו. חבריו טענו כי הוא נפצע כשנפל על חפץ חד במהלך משחק. המשטרה פתחה בחקירת האירוע ועצרה עד כה שבעה חשודים במעורבות במעשה.

איתי יצחק, בן 17 מגן נר שנדקר למוות בקטטה בין בני נוער ליד כפר מוקבילה. באדיבות המשפחה
"חיוך שלא מש ומבט עמוק". איתי יצחק/באדיבות המשפחה

תומר, אחיו של איתי נפרד אף הוא, ואמר בלווייה כי "בא לי לישון יחד שנינו, כמו שהיינו קטנים מגיל שלוש. אז עכשיו אני מסרב להאמין שזה החדר שלי עכשיו ולא שלנו יותר". הוא הוסיף: "אחי, כמה פעמים אמרתי לך בלי שטויות, שמור על עצמך. ועל כזאת שטות הלכת לי, לנו. שמעת שאני כועס עלייך, על השטות שלך. אני מצטער שכעסתי".

"תמיד אמרו לי שאסור לכעוס על ילדים, ילד שובב וסקרן", המשיך האח בהספדו. "היית עושה שטויות כמו שכל הילדים עושים, היית עושה הרבה שטויות מבלי לדעת שהשטות הזאת - המחיר שלה גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully