וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: בן 17 מיישוב קהילתי בגלבוע נדקר למוות בקטטה; 7 נערים נעצרו

עודכן לאחרונה: 24.10.2020 / 13:49

הנער, תושב גן נר, נפצע באורח אנוש במהלך התקרית בכפר מוקבילה הסמוך, שבה לקחו חלק נערים נוספים בני 17-16. מותו נקבע בבית החולים העמק, אליו פונה על ידי חבריו שטענו כי "נפל על חפץ חד במהלך משחק". המשטרה פתחה בחקירה

בווידאו: תיעוד רצח צעיר בן 20 בבאר שבע/עריכה: ניר חן

נער בן 17 מהיישוב הקהילתי גן נר שבגלבוע מת מפצעיו הלילה (שבת) לאחר שנפגע בקטטה בכפר מוקבילה הסמוך. הנער נפצע באורח אנוש מפגיעת חפץ חד בקטטה, שבה לקחו חלק כמה נערים נוספים בני 17-16.

הנער פונה לבית החולים העמק בעפולה על ידי חבריו, שטענו כי הוא נפצע כשנפל על חפץ חד במהלך משחק, ושם גורמי רפואה נאלצו לקבוע את מותו.

המשטרה פתחה בחקירת האירוע ועצרה עד כה שבעה חשודים במעורבות במעשה. החקירה הוטלה על מחלק רצח ביחידה המרכזית.

זירת הרצח של בן ה-17 שנהרג בקטטה בין נערים בכפר מוקבילה. 24 בספטמבר 2020. אלי אשכנזי
החקירה הוטלה על מחלק רצח. זירת האירוע ליד מוקבילה/אלי אשכנזי

הרקע לקטטה נותר לא ברור, ובמועצה האזורית גלבוע בה שוכנים מוקבילה וגן נר, מתקשים להצביע על נסיבות אפשריות, שכן לא קיים מתח בין היישובים, שנמצאים ביחסי שכנות טובה.

שגיא כהן, נציג גן נר במועצה, סבור שאי אפשר לנתק את האירוע ממה שעובר על בני הנוער בתקופת הקורונה ומחוסר המעש והלחץ. "יש השפעה ישירה של המצב, אבל לא היינו צריכים להגיע לזה בכל מקרה", אמר.

כהן הוסיף כי האירוע היווה עבורו הפתעה. "הוא היה חלק משכבה מאוד מגובשת של ילדים טובים שלא קשורים בכלל לסוג כזה של אלימות", אמר. "זה הפתיע אותנו".

אירוע ירי בג'דידה מכר בו נפצעה גבר בן 28 באורח קשה. 10 בדצמבר 2019. דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל
נסיבות האירוע נותרו עלומות/דוברות משטרת ישראל, דוברות משטרת ישראל

מוקדם יותר השבוע נעצרו נער וצעיר מבאר שבע, בחשד כי רצחו במהלך קטטה צעיר אחר, תושב העיר. המשטרה הודיעה ברביעי על מעצרם של החשודים - שני אחים בני 17 ו-22. האירוע התרחש בתחילת החודש ברחוב נצר חזני בבאר שבע, ובמהלכו נדקרו שני משתתפים, ופונו לבית החולים סורוקה בעיר. מאוחר יותר, מת אחד מהם מפצעיו.

בתיעוד האירוע ממצלמת האבטחה, שהופץ ברשת, נראה מפגש בין שתי חבורות צעירים בחניון, שמתפתח לקטטה המונית. בצילומים נראים המשתתפים שולפים אלות וסכינים, הודפים ודוקרים זה את זה. בקטטה אף נראים כלבים של אותם חשודים כשהם מתנפלים על המשתתפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully