וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של דוד אוחיון שנדרס למוות: "אחיו הקטן היה לצדו, הוא בטראומה"

27.10.2020 / 13:36

אחיו בן השש של הילד יצא עמו לסיבוב באופניים, והיה זה שהתקשר להודיע לאמו על התאונה. "האימא והאבא שבורים", סיפר עורך הדין המייצג את המשפחה. הנהג ממשיך לטעון כי לא הרגיש את הפגיעה, וישוחרר לביתו בהמשך היום

בווידאו: בן 9 נהרג מפגיעת משאית באשקלון/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הנהג שדרס את דוד אוחיון בן התשע באשקלון ישוחרר היום (שלישי) בשעה 16:00 לביתו. סנגורו אמר בבית המשפט כי הוא לא הרגיש את הפגיעה בילד והמשיך בדרכו, ובשל כך הטענה כי נמלט מהזירה אינה נכונה.

"מדובר בתאונה טראגית וקשה. הנהג מסר גרסה מפורטת לפיה לא הבחין בתאונה, ולא הרגיש שהייתה תאונה. לפיכך, לא ברח מהזירה והמשיך בעבודתו", טען עו"ד ארז אמיגה, המייצג את הנהג מטעם הסנגוריה הציבורית. "אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם ותבדוק את גרסתו"

דוד ישראל אוחיון בן התשע שנדרס באשקלון, 26 באוקטובר 2020. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
אחיו היה לצדו. דוד אוחיון/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

משפחתו של אוחיון סיפרה כי אחיו הקטן היה לצדו בעת ההתרחשות. "הוא ביקש מאימא שלי לצאת לסיבוב עם אחיו באופניים. אח שלו הקטן איתו. לאחר התאונה אחי התקשר לאימא שלי, והיא רצה לשם", אמר אחיו, בנימין אוחיון.

"ילד קטן בכיתה ג'. היה אמורה להיות לו יום הולדת בשבת הבאה. שבת שעברה הוא ביקש שנקדים לו את יום ההולדת וחגגנו לו. הוא היה ילד מאוד שמח, תוסס, אהב את החיים. קנו לו אופניים חדשות והוא אהב לרכוב עליהן", המשיך.

עוד בוואלה!

דוח הרשות לבטיחות בדרכים: היקף הנסיעה ירד, אך מספר ההרוגים נותר גבוה

לכתבה המלאה

עורך הדין שי רובין המייצג את המשפחה הוסיף כי "כשקרתה התאונה אמו המורה הייתה בזום. האימא והאבא שבורים מאוד. אחיו בן השש היה לידו בתאונה, הוא בטראומה. הוא מספר שהוא היה עם אחיו באופניים ואז קרתה התאונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully