וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שדרס למוות את דוד בן ה-9 באשקלון חשוד בהמתה בקלות דעת והפקרה

26.10.2020 / 20:02

חקירתו של נהג המשאית, תושב העיר בשנות ה-60 לחייו, נמשכת הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו. אחיו טען לחפותו, והכחיש את הטענה כי נמלט מהמקום: "הוא לא ראה אותו, אם היה יודע היה נשאר". דודו של הילד ספד לו: "היה לו חיוך כובש"

בווידאו: בן 9 נהרג מפגיעת משאית באשקלון/צילום: תיעוד מבצעי מד"א

נהג המשאית שדרס למוות את דוד אוחיון בן התשע מאשקלון נחקר הערב (שני) בחשד להמתה בקלות דעת והפקרה. אוחיון נפגע מהמשאית בעת שרכב על אופניו, ומותו נקבע במקום. הנהג הפוגע, תושב העיר בשנות ה-60 לחייו, נמלט מהמקום ונעצר כששב לזירת האירוע לאחר 40 דקות.

יוסי סעדון, אחיו של הנהג הפוגע, טען לחפותו. "כמו שהבנתי, הילד נכנס בגלגלים האחוריים של העגלה. זה כבר לא נתון לשליטתו של הנהג, במיוחד שזה אחרי סיבוב שלא רואים כלום", אמר. "אני מאמין שאח שלי לא אשם בכלום. לא נראה הגיוני שילד קטן עובר את הכביש בכלל במקום כזה".

סעדון אף הכחיש את הטענה כי אחיו ברח מזירת התאונה. "לפי מה שאני מבין, אחי לא ראה אותו, אם הוא היה יודע הוא היה נשאר במקום", ציין. לדבריו, "הוא נסע לפרוק וחזר באותו ציר. בן אדם שרוצה לברוח לא חוזר באותו ציר". הנהג יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו.

זירת התאונה באשקלון 26 באוקטובר 2020. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
מותו של אוחיון נקבע במקום. זירת התאונה, היום/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

צוות מד"א הגיע לזירת התאונה ברחוב זבולון באשקלון, ונאלץ לקבוע במקום את מותו של הילד.
רפי אוחיון, דודו של דוד, סיפר כי "עוד יומיים הוא היה צריך לחגוג יום הולדת תשע, בני המשפחה הקדימו את היום הולדת לשבת ושם חגגו לו. היה לו חיוך כובש, ילד מקסים, היה מחובר מאוד למשפחה המורחבת. זה אסון כבד למשפחה שלנו, אנחנו עדיין לא מעכלים את מה שקרה".

עוד בוואלה!

המאבק להצלת אזרחי ישראל בכבישים לא מעניין את מקבלי ההחלטות

לכתבה המלאה
דוד ישראל אוחיון בן התשע שנדרס באשקלון, 26 באוקטובר 2020. באדיבות המשפחה, אתר רשמי
נהרג יומיים לפני יום הולדתו. אוחיון/אתר רשמי, באדיבות המשפחה

חובש מד"א, בן טטרו, שחזר את שאירע. "כשהגענו למקום ראינו את הילד שוכב על הכביש מספר מטרים מהאופניים כשהוא מחוסר הכרה עם חבלת ראש קשה. לאחר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום", סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully