וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידף ופגע בשני מפגינים: צעיר נאשם בריסוס גז פלפל לעבר מוחים נגד נתניהו ביפו

עודכן לאחרונה: 22.10.2020 / 13:24

לפי האישום נגד בן ה-24 מבת ים, הוא ובת זוגו עצרו עם רכבם סמוך למוקד המחאה נגד ראש הממשלה ברחוב יפת, והתעמתו עם המפגינים. לאחר שפגעו בעיניהם של שניים מהם, עזבו את המקום. מקרים נוספים של אלימות כלפי מפגינים נחקרים כעת במשטרה

בווידאו: מפגינים מותקפים בשכונת בת גלים בחיפה/מערכת וואלה! NEWS

המשטרה הגישה אתמול כתב אישום נגד צעיר בן 24, תושב בת ים, שריסס גז פלפל לעבר מפגינים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ביפו. לפי כתב האישום, הצעיר גידף את המפגינים מתוך רכבו ופגע בעיניהם של שניים מהם. זאת ברקע שורת מקרים נוספים של אלימות כלפי מפגינים וגזירת עונש מאסר על תושב חיפה שהשליך אבנים על המוחים בעיר.

המקרה אירע ביום שבת, כשהצעיר, בת זוגו ונשים אחרות נסעו ברכב פרטי סמוך למוקד המחאה. עם הגיעם לצומת הרחובות יפת ובעל שם טוב, התעמתו עם המפגינים - ונמלטו מהמקום. שעות ספורות לאחר מכן הצעיר אותר. עם סיום החקירה, הגישה המשטרה את כתב האישום לבית משפט השלום בתל אביב.

מפגינים נגד הממשלה, כיכר רבין, תל אביב 17 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
ריסס גז מדמיע ונמלט מהמקום. ההפגנה בתל אביב בשבת/ראובן קסטרו

במשטרה הודיעו כי הם מגבירים את האכיפה נגד האלימות כלפי מפגינים, שתועדה במוקדים שונים ברחבי הארץ. "ממשיכים לחקור ביסודיות מקרים נוספים במטרה להגיע למיצוי דין", אמרו.

הדגלים השחורים מסרו בתגובה כי הם "מברכים את משטרת תל אביב על המשך המדיניות החדשה. המתקפות הנפשעות נגד המפגינים לא יעצרו אותנו מלהילחם בעבור מדינה דמוקרטית".

עוד בוואלה!

8 חודשי מאסר נגזרו על תושב חיפה שהשליך אבנים על מפגינים נגד נתניהו

לכתבה המלאה
מתוך תיעוד תקיפת מפגינים בחיפה - 17 לאוקטובר 2020. צילום מסך, צילום מסך
המשטרה מעלה הילוך. תקיפת מפגינים בחיפה, החודש/צילום מסך, צילום מסך

בתקופה האחרונה הוגשו שורת כתבי אישום על רקע דומה, שאתמול אף הגיעו לכדי עונש של שמונה חודשי מאסר על תושב חיפה. הגבר, דניס פוטודינסקי בן ה-36, הורשע בהשלכת אבנים על מפגינים בצומת מקסים לפני כחודשיים. אחת האבנים פגעה במפגינה תושבת נשר, שנדרשה לטיפול רפואי בבית חולים.

השבוע הוגש כתב אישום ונעצרו שני חשודים באלימות נגד מפגינים. בשלישי הואשם תושב רמת גן בן 34 בתקיפת משתתפי המחאה נגד השחיתות השלטונית בצומת אלוף שדה בסוף יולי, גם במקרה זה בשל ריסוס גז פלפל לעבר המפגינים מרכבו.

הראשון מבין הצעירים שנעצרו בתחילת השבוע, תושב ירושלים בן 18, חשוד בתקיפת מפגינים ושוטר ונמצאה ברשותו סכין. השני, בן 25, נעצר בעקבות פרסום סרטון מפליל ברשתות החברתיות, בו הוא נראה תוקף מפגינים במוקד בבת גלים. מעצרו של חשוד נוסף בתקיפת מפגינים הוארך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully