וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש ידון בעניינו של אביעד משה, שנאשם בניסיון רצח אשתו במצפה רמון

20.10.2020 / 9:00

על פי כתב האישום נגדו, אביעד משה בן ה-45, תקף את אשתו שירה בת ה-31 באמצעות מערוך, חנק ודקר אותה 20 פעמים בכל חלקי גופה בערב ראש השנה. הוא נאשם בניסיון רצח וחבלה בכוונה מחמירה

בווידאו: מנהל מחלקת השיקום בסורוקה מעדכן על מצבה של שירה משה/עריכה: ניר חן

בית משפט השלום באר שבע ידון הבוקר (שלישי) בעניינו של אביעד משה ממצפה רמון, הנאשם בניסיון רצח בת זוגו, שירה, וחבלה בכוונה מחמירה, בערב ראש השנה האחרון.

מכתב האישום שהוגש נגד משה בן ה-45 בתחילת החודש עלה כי תקף את אשתו בת ה-31, ב-20 דקירות סכין. זאת, על רקע ויכוח שהתפתח ביניהם בשל רצונה להתגרש ולהעביר את החג יחד עם בנם, בן השנה ועשרה חודשים, בבית הוריה.

"משה תקף את אשתו באכזריות מספר רב של פעמים באמצעות מערוך עץ שבו השתמשה לצורך הכנת חלות לחג, חנק אותה בצווארה ודקר באמצעות סכין מטבח משוננת עם להב באורך של עשרה ס"מ כ-20 דקירות בכל חלקי גופה", נכתב בכתב האישום.

שירה איסקוב, האישה שבעלה ניסה לרצוח אותה ממצפה רמון. אתר רשמי, מערכת וואלה!
ביקשה להתגרש - ונדקרה. שירה משה/מערכת וואלה!, אתר רשמי

עופר איסקוב, אחיה של שירה, קרא להחמיר בעונשו. "[הוא] לא הביע חרטה על מה שעשה לאשתו ולילד. הוא לא הביע שום צער", אמר איסקוב בבית המשפט בעת הגשת כתב האישום, "אני שמח שהוגש נגדו כתב אישום ואני מקווה שבית המשפט ייתן את העונש הכי חמור שניתן".

עוד בוואלה!

בפרסום שם החשוד בניסיון רצח אשתו, בית המשפט בסך הכול יישם את החוק

לכתבה המלאה
צילום מכביש נתיבי איילון  שלט חוצות איילון צפון תל אביב עם תמונת אביעד משה ניסה לרצוח את אשתו, 1 באוקטובר 2020. ראובן קסטרו
שלט מחאה בנתיבי איילון עם תמונתו של אביעד משה/ראובן קסטרו

התקרית התרחשה בערב ראש השנה, ובסופה נעצר משה בחשד לתקיפה חמורה של אשתו בעיר הדרומית. השוטרים איתרו את שירה כשהיא שרועה על הרצפה וסובלת מחבלות חמורות ובמצב קשה. בעבר, בשנת 2019, התקבל דיווח על אלימות במשפחה בין בני הזוג, שטופל אז בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully