וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינאי תקשורת מהצפון חשוד במעשה מגונה במטופלת בת חמש

15.10.2020 / 18:32

ביהמ"ש האריך ב-5 ימים את מעצרו של דייב למלמן בן ה-47, החשוד כי תקף את הילדה שבה טיפל. הוא מכחיש את המיוחס לו. בהליך משפטי אחר, הוארך ב-5 ימים מעצרו של שרון סמנה בן ה-53, החשוד בהחזקה ושיתוף של תכנים פדופיליים ברשת

בווידאו: סניגורו של הרב נתנאל שריקי מתייחס לחשדות נגדו/צילום: שי מכלוף, עריכה: ניר חן

בית המשפט השלום בקריות האריך היום (חמישי) בחמישה ימים את מעצרו של דייב למלמן, קלינאי תקשורת בן 47 מראש הנקרה, המתמחה בגמגום. זאת לאחר שנעצר אמש על ידי חוקרי תחנת נהריה בחשד כי ביצע מעשה מגונה בילדה בת חמש בה טיפל.

השופטת איילת השחר ביטון פרלה החליטה להאריך את המעצר עד ליום שני הבא, בהסכמה בין עו"ד ליאור דוידי המייצג אותו לעו"ד דני קייזר שטען בשם המשטרה. למלמן מכחיש את המיוחס לו.

ניידת משטרה, מיכל רנד מפגינה מול ביתה של צופית גרנט בתל אביב. אביב חופי
מעצרם של שני החשודים הוארך לבקשת המשטרה/אביב חופי

בהליך משפטי אחר המתנהל בימים אלה בצפון, בית משפט השלום בטבריה האריך בחמישה ימים את מעצרו של שרון סמנה בן ה-53 מקריית טבעון, החשוד בהחזקה ושיתוף של תכנים פדופיליים. סמנה, שנעצר אמש לאחר חקירה של חוקרי הסייבר ביחידה המרכזית של מחוז צפון. הוא יישאר במעצר עד ליום שני הבא.

סמנה נעצר אמש בחשד שהוריד, החזיק, צפה ושיתף חומרי תועבה, כולל כאלה שבהם מוצגות עבירות מין בילדים, פעוטות ותינוקות. לפי החשד נגדו, הוא ביצע את העבירות האלו במקביל למשפט שמתנהל נגדו בגין עבירות דומות המיוחסות לו משנת 2017, ונפתח בחודש שעבר בבית משפט השלום בקריות.

עוד בוואלה!

גבר זוכה לאחר שהורשע במעשים מגונים בפומבי: "לא הוכח שניתן לראותו מהרחוב"

לכתבה המלאה

רס"ר אורן מיארה, שהשתתף בחקירה נגד סמנה, אמר כי "מדובר בעבירות חמורות מאוד שבוצעו באמצעות רשת האינטרנט, ובמיוחד בתקופת הקורונה שבה רבים מהילדים נמצאים ברשת". השופט ערן נבו, שקבע כי קיים חשד סביר שהוא ביצע את המיוחס לו, האריך את מעצרו בהסכמה עם עו"ד שלומי טדרי, המייצג את סמנה מטעם הסנגוריה הציבורית.

ב-2014 הורשע שרון סמנה בבית משפט השלום בחיפה בעבירות דומות שביצע ב-2011. גם אז נמצאו על מחשבו מאות סרטונים שרבים מהם בעלי אופי פדופילי. הוא הודה בעבירה של החזקת פרסום תועבה והחזקת סם לצריכה עצמית, תוך שביקש שבית המשפט שייתן לו הזדמנות והתחנן לרחמי השופט ערן קוטון. השופט קוטון גזר עליו שישה חודשי מאסר בפועל לריצוי בדרך של עבודות שירות, וכן שישה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, בתוספת קנס בסך 2,500 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully