וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העבירה שיעור פרטי בחינם ותקפה מינית: אישה חשודה בביצוע מעשים מגונים בנערות

14.10.2020 / 19:11

החשודה המתגוררת במרכז הארץ נעצרה לאחר שנערה מתחת לגיל 14 הגישה נגדה תלונה. לפי המשטרה, האישה נישקה וחיבקה את הקטינה ואף שלחה הודעות בעלות אופי מיני, ועולה חשד כי ביצעה את העבירות בילדות נוספות. עורך דינה הכחיש את הטענות: "אין ולא היה בתיק זה ולא כלום"

בווידאו: 9 חודשי עבודות שירות לאביה של עדי ביטי שהורשע במעשים מגונים בנערות/עריכה: איתי עמרם

אישה ממרכז הארץ נעצרה היום (רביעי) בחשד לביצוע מעשים מגונים בילדות ונערות מתחת לגיל 14. האישה נעצרה על ידי המשטרה לאחר שעל פי החשד שהעבירה שיעורים פרטיים לקטינות ללא תשלום, ובמהלכם תקפה אותן מינית. במשטרה מאמינים שהיא ביצעה מעשים מגונים בילדות נוספות, ומעצרה הוארך בחמישה ימים.

בדיון בהארכת מעצרה שנערך היום בבית משפט השלום בתל אביב, אמר נציג המשטרה כי "מדובר בחשודה שהייתה בקשר עם קטינה מתחת לגיל 14, נישקה אותה, חיבקה אותה ויצרה קשר אינטימי עם מגע והודעות בעלות אופי מיני".

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
"קשר אינטימי עם מגע והודעות בעלות אופי מיני". החשודה נעצרה/ראובן קסטרו

המשטרה פתחה בחקירה לאחר שנערה צעירה, חברתה של בת החשודה לה העבירה שיעורים פרטיים, התלוננה כי האישה שלחה לה הודעות בעלות אופן מיני. הקטינה נחקרה על ידי חוקרת ילדים, וסיפרה על הקשר שכפתה עליה החשודה, שכלל מגע ואף הסבר כיצד לענג את עצמה.

לדברי המשטרה, "מחומר החקירה עולה כי החשודה מוסרת שיעורים פרטיים ללא תמורה לקטינות מתחת לגיל 14, יש לנו חשד כי החשודה פגעה בקטינות נוספות".

השופט אלדד נבו האריך את מעצרה של החשודה בחמישה ימים. הוא כתב בהחלטתו כי "מעיון בתיק החקירה עולה חשד סביר שהחשודה ביצעה את המעשים המיוחסים לה". הוא הוסיף כי "לחלק מהממצאים, החשודה לא הצליחה לספק הסברים מניחים את הדעת בחקירתה". בית המשפט אסר לפרסם כל פרט שעלול לזהות את החשודה או הקורבנות.

עוד בוואלה!

חנק למוות והעלים את גופתה: מאסר עולם לתושב נוף הגליל שרצח את אשתו

לכתבה המלאה

עו"ד יעקב שקלאר, המייצג את האישה, הכחיש את החשדות נגדה. "אין ולא היה בתיק זה ולא כלום, והוא ייסגר בעוד כמה ימים מחוסר אשמה", מסר. "מדובר בקטינה מופרעת שהמציאה דברים שאינם על רקע בעיות נפשיות, הזנחה והתעללות מצד משפחתה ואכזבתה ממרשתי. היא ניתקה איתה קשר לאחר שהפכה לאובססיבית. מדובר במעצר סרק ואנו נערער עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully