וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש עסקים מוכר נעצר בחשד להונאה בשווי עשרות מיליוני שקלים

13.10.2020 / 13:08

החשוד, תושב תל אביב, מוכר בשל עסקיו בתחום הנדל"ן. חקירה סמויה בעניינו העלתה חשד שעל אף שהוכרז כפושט רגל, הוא פתח חברות תוך רישומן בידי אנשי קש במסמכי תאגיד, כדי להונות את נושיו. הוא יובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט

בווידאו: מעצר חשודים בהונאת קשישים/צילום: משטרת ישראל, עריכה: ניר חן

המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) איש עסקים מוכר מתחום הנדל"ן בחשד לעבירות הונאה והלבנת הון בהיקפים של עשרות מליוני שקלים. מעצרו של האיש התבצע בתום חקירה סמויה ומשולבת של משטרת ישראל, רשות המסים והכונס הרשמי. מחר יובא החשוד לדיון בבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

החשוד, בן 39 מתל אביב, חשוד שהונה נושים, ואף ביצע עבירות על פי פקודת פשיטת הרגל, וכן עבירות מסים והלבנת הון. ממצאי החקירה העלו כי החשוד, שהוכרז כפושט רגל, פתח חברות נדל"ן תוך רישומן באופן כוזב על ידי אנשי קש במסמכי תאגיד. כל זאת, כך לפי החוקרים, כדי להונות את נושיו.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
חשד להונאה בעשרות מיליוני שקלים/ראובן קסטרו

המשטרה מייחסת לחשוד עבירות של הברחת נכסים, הסתרת פעילות כלכלית, העלמת מיסים, דיווחים כוזבים ושורת עבירות נוספות. הוא יובא מחר לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרו.

החקירה מתנהלת על ידי צוות משותף למפלג הונאה במשטרת תל אביב, היחידה הארצית לחקירות בכונס הרשמי וחקירות מע"מ תל אביב, ומשרד מע"מ גוש דן ברשות המסים.

עוד בוואלה!

השתלטו על מאות חברות: עשרות חשודים בעבירות מס במאות מיליוני שקלים

לכתבה המלאה

החשוד הוא תושב תל אביב, יזם ואיש עסקים מוכר מתחום הנדל"ן, שנחשב למשפיע ומוכר. הוא הוכרז כפושט רגל לפני כמה שנים בעקבות צבירת חובות בסך מיליוני שקלים. אז, במסגרת הליך פשיטת הרגל, הוצא נגדו צו כינוס נכסים.

מדובר בחשוד שהפרקליטות הגישה נגדו ונגד חברות בבעלותו כתב אישום חמור לפני יותר מחצי שנה. זאת, בגין עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תאגיד, הלבנת הון, מסירת מידע כוזב במטרה למנוע דיווח ועבירות על פי פקודת מס הכנסה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully