וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה ואנשי קש: 9 מואשמים בהקמת ארגון הימורים שגלגל עשרות מיליונים

3.8.2020 / 8:26

כתב האישום שהוגש נגד התשעה מייחס להם עבירות של ארגון וניהול הימורים, הלבנת הון ועבירות מס. בחמש השנים שפעל הארגון גרפו החברים רווחים של מאות אלפי שקלים בשבוע, שהסוו תחת עסקי חלפנות כספים ורכישת מכוניות יוקרה

בווידאו: איש חיי לילה נחקר במשטרה לאחר שבגוף בנו התינוק נמצאו שרידי סמים/מערכת וואלה! NEWS

הפרקליטות הגישה אתמול (ראשון) כתב אישום נגד תשעה נאשמים בעבירות של ארגון וניהול הימורים, הלבנת הון ועבירות מס. לפי כתב האישום, הארגון פעל בין השנים 2012 ל-2017 וגלגל בתקופה הזו עשרות מיליוני שקלים, מתוכם גרפו חברי הארגון רווחים שהגיעו למאות אלפי שקלים בשבוע.

על פי כתב האישום, בראש ארגון ההימורים עמד דודי קחלון, והיו חברים בו בין היתר גם העבריין יעקב שמעון ("אכא") ואדם המכונה א"א. האחרון הוא אחד מעדי המדינה בפרשה 1131 - שעוסקת במלחמת כנופיות וחיסולים שהתרחשה באזור ראשון לציון לפני כעשור. "אכא" כבר הורשע בפרשה 1131 במסגרת הסדר טיעון, ונידון לשבע שנות מאסר בפועל. השניים מוזכרים בכתב האישום שהוגש אתמול כמי שהיו חברים בארגון - אך אינם נאשמים.

חשיפת רשת מאורגנת לעסקי הימורים בלתי חוקיים שפעלה בירושלים. פברואר 2017. חטיבת דובר המשטרה
פעלו תחת השמות "משקפיים" ו"כיפה". חשיפת רשת הימורים ב-2017/חטיבת דובר המשטרה

בפרקליטות טוענים כי על מנת להסתיר את פעילות ארגון ההימורים, פעלו הנאשמים בדרכים מתוחכמות להסוואת חברי הארגון, וכי הם השתמשו בשמות קוד כמו "משקפיים", "כיפה" ועוד.

חלוקת הרווחים לחברי הארגון נעשתה בחדרים בבתי מלון שונים בהתראה קצרה. כמו כן, חברי הארגון השתמשו באנשי קש ובצ'יינג'ים להמרת מטבע. בבתים של חלק מהנאשמים נמצאו סכומי כסף מזומן בשווי מיליוני שקלים. עוד עולה מכתב האישום כי ראש הארגון קחלון הסתיר מאות אלפי שקלים מכספי ההימורים, ברכישת רכב יוקרה מסוג פורשה, שאותה לא רשם אותה על שמו.

עוד בוואלה!

ההתעללות בפעוטות ברמלה: מנהלת הגן נעצרה לאחר חקירה

לכתבה המלאה

אחד הנאשמים, משה בכר, לא היה חבר בארגון ההימורים, אלא בעלים של צ'יינג' בשם "אקסקש בע"מ", דרכו הולבנו כספי ההימורים בהיקף של למעלה מ-16 מיליון שקלים. הוא מואשם בכך שסיפק שירותי מטבע, תוך הסתרת זהותם של הגורמים המעורבים, ונמנע מדיווח כדין על העברות כספים שנעשו ללא זיהוי מלא של מקבלי השירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully