וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: אישה שהוכתה מתה בבית חולים, בן זוגה הסגיר עצמו למשטרה

12.10.2020 / 11:45

דמיטרי ציגנוק נחשד כי תקף את זוגתו, אנסטסיה קליין, אזרחית אוקראינה בת 52, שאושפזה במצב אנוש באיכילוב. בזמן שהיה אמור לשהות במעצר בית, הגיע לבית החולים במדי סוהר - ועל פי החשד ניסה לרצוח אותה. הוא נמלט לאחר שמאבטחים הבחינו בו, והיום הסגיר את עצמו למשטרה

בווידאו: הפגנה נגד אלימות כלפי נשים, כיכר הבימה, ת״א/צילום: ניב אהרונסון

דמיטרי ציגנוק, תושב רמת גן שחשוד ברצח בת זוגו, הסגיר את עצמו היום (שלישי) למשטרה, לאחר שהפר את תנאי מעצר הבית שלו. על פי החשד, ציגנוק הגיע לבית החולים שבת זוגו אושפזה בו במטרה "לגמור את העבודה", לאחר שנחשד בפציעתה באורח אנוש. הוא נמלט מהמקום בשל עירנות המאבטחים.

ציגנוק נעצר לפני כחודש בחשד לתקיפתה החמורה של זוגתו - אנסטסיה קליין, אזרחית אוקראינה בת 52 - תוך שהוא גורם לה חבלות קשות. קליין אושפזה בחודש האחרון בבית החולים איכילוב בתל אביב במצב קשה עד אנוש. לקליין יש בן כבן 30 שמתגורר באוקריאינה. צוות החקירה במרחב דן במשטרה איתר אותו באמצעות האינטרפול והוא קיבל עדכון על פרטי החקירה.

אנסטסיה קלין, נפטרה לאחר אלימות שחוותה מצד בן זוגה, בי"ח איכילוב. דוברות איכילוב, אתר רשמי
קליין בבית החולים/אתר רשמי, דוברות איכילוב

קליין מתה בבית החולים מפצעיה במהלך סוף השבוע - בטרם הספיקה למסור את גרסתה למשטרה. גופתה נותחה היום ובמשטרה ממתינים לקבלת את חוות הדעת של המכון לרפואה משפטית. בשבוע שעבר, בית משפט השלום נענה לבקשת המשטרה והפרקליטות והורה לשחרר את ציגנוק למעצר בית.

במהלך אשפוזה, וכשהוא נמצא במעצר בית, הגיע ציגנוק לבית החולים כשהוא לבוש במדי סגל של שב"ס. לטענת המשטרה, הוא "החליט לגמור את העבודה". הוא נמלט לאחר שהמאבטחים בבית החולים זיהו אותו וטען אחר כך שהגיע לבקר אותה וכי לא הייתה לו כוונה לפגוע בה.

עוד בוואלה!

20 דקירות בכל חלקי גופה: אביעד משה מואשם בניסיון רצח אשתו במצפה רמון

לכתבה המלאה

ציגנוק לא שהה בדירה שבה היה אמור להיות בזמן מעצר הבית ועל כן במשטרה חיפשו אותו. בעקבות זאת, הוא הסגיר את היום עצמו בתחנת המשטרה ויובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. נכון להיום, הוא לא קושר את עצמו לרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully