וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר הדתות השתתף בחתונה בניגוד להגבלות הקורונה

13.10.2020 / 22:25

בשיא משבר הקורונה, השר יעקב אביטן לקח חלק באירוע בהשתתפות עשרות בני אדם, בניגוד להגבלות המתירות התקהלות של עד 20 איש בשטח פתוח. אביטן הגיע למקום לפני תחילת החתונה, ולמרות שראה שכמות המשתתפים חורגת מהמותר נשאר באירוע. דרעי: "נזפתי בשר, דין שווה לכולם"

בווידאו: חתונה בנצרת בניגוד להנחיות/צילום: דוברות משטרת ישראל

בשיא משבר הקורונה, שר הדתות, יעקב אביטן, השתתף הערב (שלישי) בחתונה ובה עשרות אנשים מעבר למותר. על פי הנחיות הקורונה, מותרת השתתפותם של עד 20 איש שהגיעו ממרחק של עד 1,000 מטר, אולם בפועל מדובר באירוע בו השתתפו מעל 60 איש במקום.

השר אביטן הגיע למקום זמן רב לפני תחילת החתונה, השתתף בטקס הכתובה ולמרות שראה שכמות המשתתפים חורגת מהמותר נשאר באירוע כדי לקיים את הטקס. הדיווח נחשף לראשונה בחדשות 13, ומטעמו של יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, נמסר בתגובה כי "שמעתי כעת על החתונה שבה השתתף שר הדתות הרב יעקב אביטן. זה מעשה חמור. נזפתי בשר אביטן על הפרת ההנחיות החמורה. דין שווה לכולם. חברי הממשלה מחוייבים לשמור על כל ההנחיות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שר נוסף עבר על ההנחיות. אביטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד אביטן, אנשי ציבור נוספים ובכירים במערכת הביטחון הפרו את תקנות הסגר. השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל שהתה במהלך יום הכיפורים אצל משפחת בעלה בטבריה, כ-150 ק"מ ממקום מגוריה בתל אביב, ואף נדבקה בקורונה. גם ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) הפר את ההנחיות במהלך חג סוכות כשביקר אצל בנו, המתגורר במרחק ממנו. לוי הודח מתפקידו בוועדת הקורונה.

בשבוע שעבר נודע כי הרמטכ"ל אביב כוכבי וראש השב"כ נדב ארגמן הפרו בזמן החג את התקנות. כוכבי וארגמן אירחו בני משפחה בניגוד להנחיות הסגר שהוטלו על הציבור, והודו במעשיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully