וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מיקי לוי יעזוב את תפקידו בוועדת הקורונה לאחר שהפר את הנחיות הסגר

5.10.2020 / 20:22

יו"ר יש עתיד שוחח עם חבר הכנסת בעקבות הפרסום כי הפר את התקנות, כשביקר ואירח קרובי משפחה שאינם מתגוררים עמו באותו הבית. בשיחה, סוכם על הדחתו מהוועדה. ח"כ לוי התנצל: "אשלם כל קנס שיוטל עליי"

בווידאו: הפגנה מחוץ לביתה של השרה גמליאל/צילום: ניב אהרונסון

ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) יעזוב את תפקידו בוועדת הקורונה - כך סוכם הערב (שני) בשיחה בין יו"ר המפלגה, יאיר לפיד לח"כ מיקי לוי, בה סוכם כי הוא יעזוב את תפקידו בוועדה לאור הפרת ההנחיות, וביקורו אצל בנו במהלך חג הסוכות. בהודעת יש עתיד נמסר כי לוי התנצל וישלם כל קנס שיוטל עליו.

"שוחחתי עם ח"כ מיקי לוי וסיכמנו במשותף שהוא יעזוב את תפקידו בוועדת הקורונה לאור הפרת ההנחיות", כתב יו"ר האופוזיציה בחשבון הטוויטר שלו. "אני קורא לכולם לשמור על ההנחיות ולשמור על עצמכם ועל הסובבים אתכם".

ח"כ לוי התנצל על התקריות והבהיר כי הוא מוכן לשאת בהשלכות. "בלי להכנס לפרטים כאלה ואחרים, ההתנהלות שלי היתה לא ראוייה", מסר. "בשיחה עם לפיד הסכמנו שלאורה - אסיים את תפקידי בוועדת הקורונה. כמובן שאשלם כל קנס שיוטל.

לוי הוסיף כי "גם כשקשה לא לפגוש את הנכדים והילדים בעת הזו,תפקידנו כנבחרים הוא להוות דוגמה ולקיים את ההנחיות באופן מלא".

דיון ועדת הקורונה, 13 ביולי 2020. עדינה ולמן, דוברות הכנסת, אתר רשמי
יעזוב את תפקידו. ח"כ לוי בדיון ועדת הקורונה/אתר רשמי, עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ביומיים האחרונים, דווח בחדשות 12 על שני מקרים בהם הפר לוי את הנחיות משרד הבריאות. אתמול, פורסם כי במהלך חג הסוכות, הוא ביקר אצל בנו, בניגוד להנחיות, האוסרות על שהיה בבית של מישהו אחר.

הערב, דווח כי גם בראש השנה, אירח ח"כ לוי בביתו את נכדותיו בניגוד להנחיות. בחודש שעבר, אמר לפיד כי "כל שר שמפר את הסגר צריך להתפטר מיד", אך במקרה של לוי שאירע אצלו במפלגה הסתפק בהרחקה מוועדת הקורונה.

עוד בוואלה!

השרה גמליאל מתנצלת: טעיתי בשיקול דעתי, אשלם את הקנס הנדרש

לכתבה המלאה

ההחלטה על עזיבתו של לוי את ועדת הקורונה התפרסמה זמן קצר לאחר התנצלותה של השרה להגנת הסביבה, גילה גמליאל, מוקדם יותר היום, על כך שהפרה את תקנות הסגר במהלך יום כיפור, כששהתה אצל משפחת בעלה בטבריה, למרות שהיא מתגוררת בתל אביב.

גמליאל, שנדבקה השבוע בנגיף הקורונה, מסרה כי "אני מבינה שבתקופה זו שבה קיימת חשיבות רבה לשמירה על אמון הציבור בהנחיות הממשלה, טעיתי בשיקול דעתי והיה מקום לנהוג אחרת. אני מבקשת להתנצל על כך בפני הציבור, ומודיעה שאשלם את הקנס הנדרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully