וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השב"כ הודה שהפר את תקנות הסגר: "מצר על האירוע ולוקח אחריות מלאה"

8.10.2020 / 13:35

ארגמן אישר את הדיווח שחשף כי אירח את משפחתו במהלך החג ובניגוד להנחיות. בהודעה מטעמו הוא מסר כי שמונה בני אדם שהו בביתו, בהם בתו החיילת ומשפחת בתה של רעייתו - המתגוררים במרחק של יותר מק"מ אחד ממקום מגוריו

בווידאו: אדלשטין אומר שחגיגות שמחת תורה השנה הן סכנה/צילום: לע"מ

ראש השב"כ נדב ארגמן הודה היום (חמישי) כי הפר את תקנות הסגר ואירח את בני משפחתו בביתו בניגוד להנחיות. מטעם שב"כ נמסר כי "ראש השירות מצר על האירוע ולוקח אחריות מלאה".

ארגמן אישר את הדיווח בכאן רשת ב', לפיו ביום שבת האחרון שב מנסיעת עבודה בחו"ל ואירח בביתו את ילדיו וילדיה של אשתו. "ראש השירות מאשר כי בשבת האחרונה ביקרו בבית המשפחה בתו החיילת, לאחר חודש וחצי שלא הייתה בבית, ובתה של רעייתו, בעלה ובנם התינוק, עליו משגיחה רעייתו במהלך ימות השבוע", נמסר.

"סך הנוכחים, כולל בני הבית הקבועים, היה שמונה אנשים, אשר שהו באוויר הפתוח", הבהיר ראש השב"כ. עם זאת, הוא הכחיש את הדיווח לפיו בתו מתגוררת במרחק קילומטרים רבים ממנו, וציין כי "מדובר בחיילת המתגוררת לסירוגין בבית אביה ובבית אמה".

כנס סייברטק 2018. ראובן קסטרו
"לוקח אחריות מלאה". ארגמן/ראובן קסטרו

לצד ארגמן, אנשי ציבור נוספים הפרו את תקנות הסגר ושהו במרחק של יותר מקילומטר מביתם. השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל שהתה במהלך יום הכיפורים אצל משפחת בעלה בטבריה, כ-150 ק"מ ממקום מגוריה בתל אביב, ואף נדבקה בקורונה. במהלך הביקור היא הגיעה לבית כנסת בעיר, בו התפללו כ-35 בני אדם - בניגוד להנחיות. בנוסף לכך, עלה חשד כי גמליאל מסרה עדות שקר במהלך החקירה האפידמיולוגית. המשטרה ביקשה מהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפתוח נגדה בחקירה.

"אני מבינה שבתקופה זו, שבה קיימת חשיבות רבה לשמירה על אמון הציבור בהנחיות הממשלה, טעיתי בשיקול דעתי והיה מקום לנהוג אחרת. אני מבקשת להתנצל על כך בפני הציבור, ומודיעה שאשלם את הקנס הנדרש", מסרה גמליאל.

עוד בוואלה!

בעולם שבו ראש ממשלה מכהן עם כתב אישום, שרה תתפטר בגלל ביקור בטבריה?

לכתבה המלאה

ח"כ מיקי לוי (יש עתיד) עזב את תפקידו בוועדת הקורונה בסיכום עם יו"ר המפלגה יאיר לפיד, לאחר שהפר את ההנחיות. במהלך החג ביקר לוי אצל בנו, המתגורר במרחק ממנו.

ח"כ לוי התנצל על התקריות והבהיר כי הוא מוכן לשאת בהשלכות. "בלי להיכנס לפרטים כאלה ואחרים, ההתנהלות שלי הייתה לא ראויה", מסר "גם כשקשה לא לפגוש את הנכדים והילדים בעת הזו, תפקידנו כנבחרים הוא להוות דוגמה ולקיים את ההנחיות באופן מלא. כמובן שאשלם כל קנס שיוטל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully