וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בקריית אתא: גבר בן 30 נורה למוות בעיר

11.10.2020 / 1:44

תומר פרץ, תושב טירת הכרמל, חוסל ברחוב זבולון בירי, ככל הנראה מרכב חולף שנמלט מהמקום. צוותי מד"א פינו אותו לבית החולים רמב"ם, שם נקבע מותו לאחר זמן קצר. המשטרה פתחה בחקירה ומבצעת סריקות אחר היורה. הרקע והנסיבות בבדיקה

בווידאו: גבר בן 30 נורה למוות מרכב חולף/מערכת וואלה! NEWS

תומר פרץ, תושב טירת הכרמל כבן 30 חוסל הלילה (ראשון) בירי ברחוב זבולון בקריית אתא, ככל הנראה מרכב חולף שנמלט מהמקום. כתוצאה מהירי, הוא נפצע באורח אנוש, ומת זמן קצר לאחר מכן. במשטרה חושדים כי מדובר באירוע רצח, ופתחו בחקירת האירוע.

צוותי מד"א שהגיעו לזירת האירוע פינו אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה, תוך שהם מבצעים בו פעולות החייאה, אך גורמי רפואה בבית החולים נאלצו לקבוע את מותו כעבור זמן קצר. המשטרה החלה באיסוף ממצאים ובביצוע סריקות אחר היורה. הרקע ונסיבות האירוע נמצאים בבדיקה. פרץ היה מוכר למשטרה.

חובש מד"א אלחנן דנינו, סיפר כי "כשהגענו למקום, ראינו בתוך רכב שעלה על אי תנועה, גבר כבן 30 מחוסר הכרה עם פציעות בגופו. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ בראשות הפאראמדיק, שמואל דרור ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

זירת הירי בקריית אתא - 11 לאוקטובר 2020. -, אתר רשמי
זירת הירי בקריית אתא, הלילה/אתר רשמי, -

אירוע זה מהווה את מקרה הרצח השלישי בצפון בשבועיים האחרונים, אחרי שבשני האחרון, צעיר נדקר למוות בעכו. באותו היום, אישה בת 58 נורתה למוות במועצה המקומית בענה שליד כרמיאל.

ניסים צור, תושב עכו בן 23, נדקר למוות בשני ברחוב חיים משה שפירא בעיר. על פי החשד, מדובר ברצח. צור פונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה במצב אנוש, אך מותו נקבע לאחר זמן קצר. מהמשטרה נמסר כי הדוקרים נמלטו מהזירה וכי הכוחות החלו בסריקות אחריהם. צור היה מוכר למשטרה.

הדיווח על המקרה התקבל סמוך לשעה 16:30, אז אותר הפצוע ברחוב חיים משה בעיר כשהוא במצב אנוש עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה תוך ביצוע פעולות החייאה, אך גורמי רפואה בבית החולים נאלצו לקבוע שם את מותו.

עוד בוואלה!

חשד לרצח בעכו: בן 23 נדקר למוות בצפון העיר; החשודים נמלטו

לכתבה המלאה

יום לפני כן, נורתה למוות אומייה תיתי בת ה-58, תושבת המועצה המקומית בענה שליד כרמיאל. היא הובאה למרכז הרפואי גליל בנהריה, עם פצעי ירי ובמצב אנוש. מותה נקבע בהמשך הלילה בבית החולים, לאחר מאמצי החייאה.

גם בעלה של תיתי בן ה-62 נפצע מהירי באורח קל, ושוחרר במהלך הלילה. בנוסף אליהם, פונה גבר נוסף, תושב דיר אל-אסד בן 37, לבית החולים במצב בינוני עם פציעות ירי ברגליו. המשטרה בוחנת את ההשערה כי מדובר בסכסוך בין עבריינים שהסתיים במותה של האישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully