וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמל מעודה העידה בבית המשפט: "אני לא בן אדם שקרן ותחמן"

16.9.2020 / 17:53

הגננת הנאשמת בהתעללות בתינוקות העידה על מקרה בו נטען שהכריחה ילד לאכול את הקיא שלו, אך הכחישה את הדברים. "אני לוקחת אחריות על המעשים שכן עשיתי", אמרה. מנגד, הורי הילדים תקפו את מעודה בביהמ"ש בלוד וכינו אותה שקרנית: "הגן לא היה אמור להיות גיהנום"

בווידאו: משפט כרמל מעודה הנאשמת בהתעללות בילדים בגן/צילום: יותם רונן, עריכה: ניר חן

כרמל מעודה, הגננת הנאשמת בהתעללות ובתקיפה של פעוטות חסרי ישע, העידה היום (רביעי) בבית המשפט המחוזי מרכז בלוד. במהלך הדיון התפרצו לא פעם הורי הילדים בגן לעבר מעודה, וכינו אותה שקרנית. "אני אודה במעשים שכן עשיתי, אני לא בן אדם שקרן או תחמן", אמרה הגננת.

מעודה מואשמת ב-18 מקרים, 17 מתוכם תועדו במצלמות הווידאו בגן בראש העין. במהלך הדיון היום הקרינה התובעת, עו"ד איריס פקר מפרקליטות מחוז מרכז, חלק מהסרטונים - בהם סרטון בו היא סטרה לילדה.

מעודה עצמה נדרשה להעיד רק בגין אירוע שלא תועד בווידאו, בו היא נאשמת כי הכריחה את אחד הילדים בגן לאכול את הקיא שלו. "לא היה ולא נברא", אמרה מעודה. "אני לוקחת אחריות מלאה על מה שכן עשיתי. את המעשה הספציפי הזה לא עשיתי, הוא הוציא אוכל ואכל אותו חזרה. לא הכרחתי אותו לאכול את זה. זה יכול לקרות בכל גן וגם בבית".

כרמל מעודה הנאשמת בהתעללות בילדי גן, בימ"ש מחוזי מרכז, 16 בספטמבר. ללא, צילום מסך
"אני אודה במעשים שכן עשיתי". מעודה בדיון בבית המשפט, היום/צילום מסך, ללא

בהמשך החקירה הראשית על ידי עורך דינה, שירן ברגמן מהסנגוריה הציבורית, הוסיפה מעודה: "באותו זמן (הכוונה לחקירתה במשטרה - ד"ד) לא ידעתי אם יש או אין סרטון, אני בנאדם כנה ואמיתי. אני לא בן אדם שקרן או תחמן".

ניקול דניאל, אם לשני ילדים שהיו בגן של מעודה, תיארה לאחר הדיון את התחושות הקשות שעלו מחדש. "כבר שנה ושלושה חודשים חיכיתי ליום הזה ולא דמיינתי שהוא יהיה כזה קשה. אין מילה שנאמרת בתוך אולם הדיונים שלא שוברת את הלב שלי מחדש", סיפרה.

עוד בוואלה!

בשל תלונת ההורים: סייעת בגן ילדים בר"ג חשודה באלימות כלפי פעוט

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא ידעתי אם יש או אין סרטון, אני בנאדם כנה ואמיתי", מעודה בבית המשפט, בשבוע שעבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריה, "לצפות בסרטונים במעמד בית המשפט ולשמוע את הקלות שבה מתייחס הסנגור לסעיפים בכתב האישום... זה הילדים שלנו. זה היה אמור להיות גן, מקום שמח. זה לרגע לא היה אמור להיות מקום שפוגע בילדים. זה לא היה אמור להיות גיהינום".

בשנה שעברה הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד מעודה בגין פגיעה ב-11 תינוקות ופעוטות בגן הילדים. מכתבי האישום עלה כי היא כיסתה את ראשם בשמיכה וישבה עליהם למניעת תזוזה, קשרה את ידיו של אחד הפעוטות באמצעות חוט למשך דקות עד שעות, ואחזה כמה מהם בכוח והרימה אותם באוויר עד להטחתם ברצפה.

הפגנת הורים מול ביתה של כרמל מעודה בראש העין בדרישה לעצור אותה עד תום ההליכים ולהחמרת הענישה על המתעללים בילדים' 19.09.19. לירן לוי, אתר רשמי
"כל מילה שוברת את הלב מחדש". הפגנה מול ביתה של מעודה, בשנה שעברה/אתר רשמי, לירן לוי

נוסף על כך, מעודה הואשמה בטלטול תינוקות, העמדתם עם הפנים אל הקיר, לעתים למשך כמה שעות. עוד הואשמה כי הצליפה בהם באמצעות חיתול, סטרה להם, צבטה ומשכה את ראשם לאחור תוך חסימת אפם ופיהם, עד שהתגלעו קשיי נשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully