וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות בראש העין: סייעת מהגן של כרמל מעודה תואשם בתקיפה

31.12.2019 / 17:02

הפרקליטות הודיעה כי כתב אישום יוגש נגד לירז נתן, שעבדה כסייעת בגן אותו ניהלה מעודה. בנוסף לכך, התיק בעניינם של חשודים נוספים בפרשה נסגר. משפטה של הגננת, שנאשמת ב-18 מקרי התעללות בפעוטות, נמשך

צילום: יותם רונן, עריכה: שאול אדם

פרקליטות מחוז מרכז הודיעה היום (שלישי) כי תגיש כתב אישום נגד סייעת שעבדה בגן "בייבי לאב", אותו ניהלה כרמל מעודה בראש העין, בגין תקיפת קטין על ידי אחראי. הפרקליטות הודיעו לבאי כוחה של הסייעת, לירז נתן, כי נדחו טענותיהם בשימוע וכי יוגש נגדה כתב אישום בימים הקרובים.

בנוסף לכך, הודיעה הפרקליטות לחשודים נוספים כי התיק בעניינם נסגר. הודעה על כך נמסרה גם לבאת כוחם של הורי הפעוטות שהיו בגן. משפטה של מעודה ממשיך להתנהל.

במסגרת הפרשה, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד מעודה בגין 18 מקרי התעללות ותקיפת כמה מהפעוטות והתינוקות לפני כחצי שנה. החקירה נגדה החלה בעקבות פרסום תיעוד של ההתעללות, כפי שנקלט במצלמות שהוצבו בפעוטון, חשף מעשים קשים ואף הצית מחאת ענק ברחבי הארץ.

ערעורה של כרמל מעודה , הגננת החשודה בהתעללות, על ההחלטה לעצור אותה עד תום ההליכים, בית משפט העליון, ירושלים , 16 בספטמבר 2019. רוני כנפו
כרמל מעודה בדיון בערעורה בבית המשפט/רוני כנפו

כתב האישום מייחס למעודה פגיעה ב-11 תינוקות ופעוטות בגן הילדים. בין היתר כיסתה את ראשם בשמיכה וישבה עליהם למניעת תזוזה, קשרה את ידיו של אחד הפעוטות באמצעות חוט למשך דקות עד שעות, אחזה כמה מהם בכוח והרימה אותם באוויר והכל עד להטחתם ברצפה.

מעודה הואשמה אף בטלטול תינוקות והעמדתם עם הפנים אל הקיר, לעתים, למשך כמה שעות. כמו כן, נאשמה כי הצליפה בהם באמצעות חיתול, סטרה להם, צבטה ומשכה את ראשם לאחור תוך חסימת אפם ופיהם, עד שהתגלעו קשיי נשימה. באחד המקרים הכריחה קטין לאכול את תכולת הצלחת לתוכה הקיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully