וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאיימים על חיי": קרובתה של כרמל מעודה הסירה חתימתה מהערבות

25.9.2019 / 13:53

לוואלה! NEWS נודע כי קרובת משפחתה של הגננת שהואשמה בהתעללות בילדים, ביקשה להסיר את חתימתה מהערבות. זאת, לאחר שלדבריה קיבלה איומים על חייה: "אני מפחדת על בני משפחתי". אחד ההורים בסרטון שפרסם: "פועלים רק על פי חוק. מקווים שאכן לא תימצא חלופת מעצר"

עורך: שאול אדם

קרובת משפחתה של כרמל מעודה המתגוררת בשערי תקווה, אחת מהשישה שחתמו עליה ערבות, פנתה לעו"ד אפרים דימרי, פרקליטה של מעודה, וביקשה להסיר את חתימתה לאחר שלדבריה ההורים המוחים איימו עליה ורמסו אותה בכל דרך אפשרית - כך נודע היום (רביעי) לוואלה! NEWS. מעודה נאשמת בהתעללות בילדים בגן שבניהולה.

"אני מקבלת איומים על חיי, יש הסתה גדולה בפייסבוק", כתבה הערבה במכתב, וציינה שחלק מהפרסומים קוראים לפגוע בה אישית והן בבני ביתה ובפרנסתה. "הפכו אותי למתעללת בילדים ודרשו את פיטוריי מהעבודה".

"אני מפחדת על בני משפחתי ונזקקת לטיפול פסיכולוגי כדי להצליח לתפקד בימים האחרונים", כתבה לעו"ד דימרי. גורמים ביישוב אמרו בשיחה עם וואלה! NEWS כי בעלה של האישה נושא בתפקיד ביטחוני רגיש, ולכן בין היתר החליטה האישה להסיר את חתימתה מהערבות.

ערעורה של כרמל מעודה , הגננת החשודה בהתעללות, על ההחלטה לעצור אותה עד תום ההליכים, בית משפט העליון, ירושלים , 16 בספטמבר 2019. רוני כנפו
כרמל מעודה בבית המשפט/רוני כנפו

בימים האחרונים הגיעו לידי ההורים המוחים שמועות כל כך שאחת מהערבות שמתגוררת בשערי תקווה תארח את מעודה אצלה במעצר בית, וכבר הערב יקיימו ההורים המוחים על שיחרורה ממעצר הפגנה מול ביתה של קרובת משפחתה של מעודה בשערי תקווה. אם לא יצליח עו"ד דימרי לגייס ערב נוסף חדש שיאושר על ידי בית המשפט, מעודה תבלה את החג בכלא נווה תרצה.

עו"ד אפרים דמרי מסר בתגובה: "עם כל ההבנה לכאב והזעם של המשפחות הגיעה העת להבהיר להם שאין בפעולות הננקטות על ידם ובעיקר הפעלת לחצים ומסע הטרדות כלפי כל מי שנתרם לממש החלטת השחרור של בית המשפט העליון לטרפד צו שיפוטי סופי. עלינו כולנו לכבד החלטות שיפוטיות כלשונן וכרוחן, גם אם הם לא לרוחנו, כי הדבר בנפשנו. נאחוז בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותינו להגן על כבודה של מערכת בתי המשפט".

"אנחנו מאוד מקווים שאכן לא תימצא חלופת מעצר לכרמל מעודה", הגיב על הדברים אחד ההורים בסרטון שפרסם. "אנחנו לא יכולים לשלוט בהמון הזועם שצועק את הצעקה של הילדים, שכואב לו המצב, שכואב לו מה שקורה במדינת ישראל, שכרמל מעודה תשוחרר למעצר בית. אנחנו עובדים אך ורק על פי חוק, ואם עו"ד אפרים דמרי טוען שיש אלימות ואיומים כלפי המשפחה הם מוזמנים לגשת לתחנת המשטרה להגיש את התלונה ושהמשטרה תעשה את עבודתה. אנחנו מאוד מקווים שהמידע הזה הוא מידע אמין, והוא לא אחד מהתכסיסים של עו"ד אפרים דמרי. את זה אנחנו ניווכח לדעת מחר בבית המשפט" .

עוד בוואלה!

"נמאס מההפקר": הורי מפגינים נגד ההחלטה על שחרור הגננת המתעללת

לכתבה המלאה
מכתב ששגירה דודתה של הגננת המתעללת  כרמל מעודה לשופט דוד בקר. אתר רשמי
"יש איומים חזקים על חיי". המכתב ששלחה קרובת המשפחה לעו"ד דמרי/אתר רשמי

רק ביום ראשון הוחזרה מעודה למעצר בנווה תרצה על ידי בית המשפט המחוזי בלוד לאחר שלא נמצאו ערבים שיסכימו לארח אותה במעצר בית, וגם ביום חמישי שעבר חזרה בה משפחה שאמורה הייתה לארח אותה. זאת, אף שהעליון קיבל את העתירה והסכים לשחרר אותה למעצר בית.

"אין לכחד כי העבירות המיוחסות לעוררת הן חמורות, והלב נכמר למקרא התיאורים המפורטים", נימק השופט עמית. בהחלטת העליון, "מכתב האישום עולה תמונה קשה של התעללות בילדי הגן, מה שמעורר בלב כל הורה חלחלה ורצון מיידי לחוש ולחבק ולגונן על ילדו הקט. עם זאת, לא נלאה מלחזור ולהסביר לקורא, וגם לציבור ולהורים הזועמים והכואבים, כי מעצר לחוד ומאסר לחוד, כי המעצר אינו מקדמה על חשבון העונש, וכי חומרת העבירות אינה מהווה עילת מעצר".

לפני כחודשיים הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד מעודה בגין 18 מקרי התעללות ותקיפת כמה מהפעוטות והתינוקות. פרסום תיעוד ההתעללות, כפי שנקלט במצלמות שהוצבו בפעוטון, חשף מעשים קשים ואף הצית מחאת ענק ברחבי הארץ. כתב האישום מייחס למעודה פגיעה ב-11 תינוקות ופעוטות בגן הילדים, בכך שכיסתה את ראשם בשמיכה וישבה עליהם למניעת תזוזה, קשרה את ידיו של אחד הפעוטות באמצעות חוט למשך דקות עד שעות, אחזה כמה מהם בכוח והרימה אותם באוויר והכל עד להטחתם ברצפה.

נוסף על כך, מעודה הואשמה בטלטול תינוקות, העמדתם עם הפנים אל הקיר, לעתים, למשך כמה שעות, הצליפה בהם באמצעות חיתול, סטרה להם, צבטה ומשכה את ראשם לאחור תוך חסימת אפם ופיהם, עד שהתגלעו קשיי נשימה. באחד המקרים הכריחה קטין לאכול את תכולת הצלחת לתוכה הקיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully