וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שלא עמדה בתנאי השחרור: כרמל מעודה הושבה למעצר בנווה תרצה

22.9.2019 / 20:25

בית המשפט המחוזי בלוד החליט להשיב את הגננת המתעללת מראש העין למעצר, בשל כך שלא נמצאו ערבים שיסכימו לארח אותה במעצר בית. מוקדם יותר השתחררה מעודה מבית הסוהר לנשים למעצר בית, לפי קביעת העליון בשבוע שעבר

צילום: יותם רונן, עריכה: אסף דרורי ושאול אדם

ההתעללות בפעוטון בראש העין - כל העדכונים

  • הגננת המתעללת כרמל מעודה הוחזרה למעצר בנווה תרצה, לאחר שהשתחחרה למעצר בית
  • המפקחים שהתחייבו לפקח על מעצר הבית - לא התייצבו עד לשעה 17:00 כבקשת ביהמ"ש
  • לאחר שעתרה, הורה העליון על שחרורה למעצר בית
  • מעודה נאשמת ב-18 מקרים של התעללות ותקיפת ילדים

הגננת כרמל מעודה, הנאשמת בהתעללות ותקיפה של פעוטות בגן שניהלה, הוחזרה היום (ראשון) למעצר בנווה תרצה על ידי בית המשפט המחוזי בלוד לאחר שלא נמצאו ערבים שיסכימו לארח אותה במעצר בית. שופט בית המשפט המחוזי בלוד הורה להשיבה למעצר בשל כך שלא עמדה בתנאי השחרור שהוצבו לה והמפקחים שהתחייבו לפקח על מעצר הבית לא התייצבו עד לשעה 17:00 כבקשתו. מעודה שבה לנווה תרצה לאחר שבשעות הבוקר השתחררה למעצר בית, כפי שקבע בשבוע שעבר בית המשפט העליון.

במהלך דיון שנערך היום בבית המשפט פרץ עימות בין ניקול, אמו של ילד שהיה בפעוטון, לבין מוטי מעודה, אביה של הגננת. "זאת הדרך שאתם אוהבים? קושרים את הילד שלי? אם לא הייתי רואה את הסרטונים האלה בחיים לא הייתי חושבת את זה עליכם. אני ראיתי במו עיניי את עומר קשור על הרצפה", הטיחה האם באבי הנאשמת. "אתה קורא לזה אהבה מוטי? הבן שלי שוכב קשור על הרצפה כמו איזה אני לא יודעת מה... מתפתל, בוכה. אהבה מוטי? אתה רוצה שאני אראה לך מה זאת אהבה? כי כנראה יש אצלכם במשפחה תפיסה מעוותת של מה זאת אהבה. הבן שלי סבל, במשך כנראה שנתיים אבל לא נדבר על זה, כי אנחנו יודעים רק על שלושה שבועות. שלושה שבועות - יותר מ-220 מקרי אלימות. קראנו לך סבא מוטי".

הגעת המתעללת מראש העין, כרמל מעודה משתחררת מנווה תרצה, רמלה 22 בספטמבר 2019. אתר רשמי
כרמל מעודה משתחררת מנווה, הבוקר/אתר רשמי

הגננת המתעללת אמורה הייתה להשתחרר ביום חמישי למעצר בית, אולם המשפחה שאמורה הייתה לארח אותה - חזרה בה והודיעה לעורך דינה, אפרים דמרי, כי אינה מעוניינת בשהותה. זאת ברקע הפגנות הורי הפעוטונים והגנים במחאה על החלטת בית המשפט העליון לשחרר את מעודה למעצר בית.

"אין לכחד כי העבירות המיוחסות לעוררת הן חמורות, והלב נכמר למקרא התיאורים המפורטים", נימק השופט עמית. בהחלטת העליון, "מכתב האישום עולה תמונה קשה של התעללות בילדי הגן, מה שמעורר בלב כל הורה חלחלה ורצון מיידי לחוש ולחבק ולגונן על ילדו הקט. עם זאת, לא נלאה מלחזור ולהסביר לקורא, וגם לציבור ולהורים הזועמים והכואבים, כי מעצר לחוד ומאסר לחוד, כי המעצר אינו מקדמה על חשבון העונש, וכי חומרת העבירות אינה מהווה עילת מעצר".

עוד בוואלה!

כחול לבן בבית הנשיא: "נמליץ על גנץ ונקים ממשלת אחדות"

לכתבה המלאה
ערעורה של כרמל מעודה , הגננת החשודה בהתעללות, על ההחלטה לעצור אותה עד תום ההליכים, בית משפט העליון, ירושלים , 16 בספטמבר 2019. רוני כנפו
ערעורה של כרמל מעודה, שבוע שעבר/רוני כנפו

לפני כחודשיים הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד מעודה בגין 18 מקרי התעללות ותקיפת כמה מהפעוטות והתינוקות. פרסום תיעוד ההתעללות, כפי שנקלט במצלמות שהוצבו בפעוטון, חשף מעשים קשים ואף הצית מחאת ענק ברחבי הארץ. כתב האישום מייחס למעודה פגיעה ב-11 תינוקות ופעוטות בגן הילדים, בכך שכיסתה את ראשם בשמיכה וישבה עליהם למניעת תזוזה, קשרה את ידיו של אחד הפעוטות באמצעות חוט למשך דקות עד שעות, אחזה כמה מהם בכוח והרימה אותם באוויר והכל עד להטחתם ברצפה.

נוסף על כך, מעודה הואשמה בטלטול תינוקות, העמדתם עם הפנים אל הקיר, לעתים, למשך כמה שעות, הצליפה בהם באמצעות חיתול, סטרה להם, צבטה ומשכה את ראשם לאחור תוך חסימת אפם ופיהם, עד שהתגלעו קשיי נשימה. באחד המקרים הכריחה קטין לאכול את תכולת הצלחת לתוכה הקיא.

(עדכון ראשון: 17:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully