וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתעללות בפעוטון בראש העין: כרמל מעודה השתחררה למעצר בית

השופט דרש כי המפקחים על מעצר הבית של הגננת יתייצבו לפני עוד הערב, אחרת תוחזר למעצר. מעודה הייתה אמורה להשתחרר כבר בחמישי - אלא שהמשפחה שאמורה הייתה לארח אותה חזרה בה ברקע הפגנות הורי הילדים נגד ההחלטה לשחררה. היא נאשמת ב-18 מקרי התעללות ותקיפה של ילדים

צילום: יותם רונן, עריכה: אסף דרורי ושאול אדם

ההתעללות בפעוטון בראש העין - כל העדכונים

  • מעודה נאשמת ב-18 מקרים של התעללות ותקיפת ילדים
  • לאחר שעתרה, הורה העליון על שחרורה למעצר בית
  • המפקחים על מעצר הבית נדרשים להתייצב בפני השופט - אחרת תשוב למעצר

פרסום ראשון: הגננת כרמל מעודה, הנאשמת בהתעללות ותקיפה של פעוטות בגן שניהלה, השתחררה הבוקר (ראשון) מנווה תרצה למעצר בית. עם זאת, שופט בית המשפט המחוזי מרכז דרש כי המפקחים שהתחייבו לפקח על מעצר הבית של כרמל מעודה יתייצבו לפניו עד השעה 17:00, ואם לא - היא תוחזר למעצר.

מעודה אמורה הייתה להשתחרר ביום חמישי למעצר בית, אולם המשפחה שאמורה הייתה לארח אותה - חזרה בה והודיעה לעורך דינה, אפרים דמרי, כי אינה מעוניינת בשהותה. זאת ברקע הפגנות הורי הפעוטונים והגנים במחאה על החלטת בית המשפט העליון לשחרר את מעודה למעצר בית.

ההורים הפגינו במחאה על החלטת בית המשפט העליון לשחרר את הגננת למעצר בית. "אין לכחד כי העבירות המיוחסות לעוררת הן חמורות, והלב נכמר למקרא התיאורים המפורטים", נימק השופט עמית. בהחלטת העליון, "מכתב האישום עולה תמונה קשה של התעללות בילדי הגן, מה שמעורר בלב כל הורה חלחלה ורצון מיידי לחוש ולחבק ולגונן על ילדו הקט. עם זאת, לא נלאה מלחזור ולהסביר לקורא, וגם לציבור ולהורים הזועמים והכואבים, כי מעצר לחוד ומאסר לחוד, כי המעצר אינו מקדמה על חשבון העונש, וכי חומרת העבירות אינה מהווה עילת מעצר".

הגעת המתעללת מראש העין, כרמל מעודה משתחררת מנווה תרצה, רמלה 22 בספטמבר 2019. אתר רשמי
מעודה מחוץ לנווה תרצה, היום/אתר רשמי

לפני כחודשיים הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד מעודה בגין 18 מקרי התעללות ותקיפת כמה מהפעוטות והתינוקות. פרסום תיעוד ההתעללות, כפי שנקלט במצלמות שהוצבו בפעוטון, חשף מעשים קשים ואף הצית מחאת ענק ברחבי הארץ. כתב האישום מייחס למעודה פגיעה ב-11 תינוקות ופעוטות בגן הילדים, בכך שכיסתה את ראשם בשמיכה וישבה עליהם למניעת תזוזה, קשרה את ידיו של אחד הפעוטות באמצעות חוט למשך דקות עד שעות, אחזה כמה מהם בכוח והרימה אותם באוויר והכל עד להטחתם ברצפה.

נוסף על כך, מעודה הואשמה בטלטול תינוקות, העמדתם עם הפנים אל הקיר, לעתים, למשך כמה שעות, הצליפה בהם באמצעות חיתול, סטרה להם, צבטה ומשכה את ראשם לאחור תוך חסימת אפם ופיהם, עד שהתגלעו קשיי נשימה. באחד המקרים הכריחה קטין לאכול את תכולת הצלחת לתוכה הקיא.

(עדכון ראשון: 10:07)

עוד בוואלה!

עקב ההפגנות: המשפחה שהסכימה לארח את כרמל מעודה במעצר בית - חזרה בה

לכתבה המלאה
הפגנת הורים מול ביתה של כרמל מעודה בראש העין בדרישה לעצור אותה עד תום ההליכים ולהחמרת הענישה על המתעללים בילדים' 19.09.19. לירן לוי, אתר רשמי
הפגנת ההורים בראש העין, יום חמישי/אתר רשמי, לירן לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully