וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל תלונת ההורים: סייעת בגן ילדים בר"ג חשודה באלימות כלפי פעוט

עודכן לאחרונה: 27.8.2020 / 13:42

מעצרה של הסייעת, תושבת רמת גן בת 45, הגיע בעקבות תלונה שהוגשה מטעם הורי הגן אל אגף מעונות היום במשרד העבודה והרווחה. האגף בדק את הטענות באמצעות צפייה במצלמות הגן והחליט ליצור קשר עם המשטרה. מעצרה של הסייעת הוארך עד מחר בבית משפט השלום בתל אביב

בווידאו: תיעוד התעללות בפעוטות בגן ילדים בחולון ההורים צופים בסרטונים/עריכה: ניר חן

סייעת בגן ילדים ברמת גן נעצרה בחשד לאלימות כלפי פעוט במהלך שהותו בגן. הסייעת, תושבת העיר בת 45, נלקחה לחקירה והיום (חמישי) הוארך מעצרה בבית משפט השלום בתל אביב עד מחר.

בהודעה שפרסם משרד העבודה והרווחה, התלונה על הסייעת התקבלה מטעם הורי הגן באגף למעונות היום ברמת גן, לאחר שחשדו בהתעללות כלפי ילדיהם במוסד החינוכי. אגף מעונות היום שלח צוות פיקוח שיצר קשר עם רשת המעונות, אליו משתייך הגן, לצורך קבלת תיעוד ממצלמות הגן. לאחר צפייה במצלמות, הוחלט באגף ליצור קשר עם המשטרה ולהגיש תלונה בגין חשד לפגיעה בילדים מצד הסייעת.

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
תובא להארכת מעצרה בהמשך היום. ניידת משטרה/ראובן קסטרו

מקרה זה של אלימות כלפי ילדים מגיע לאחר סדרה של אירועים דומים שאירעו במהלך השנה, בהם תועדו עובדי גנים וסייעות כשהם מכים פעוטות וילדים. המקרה האחרון אירע בגן ילדים בחולון, במסגרתו נעצרו בעלת הגן וחמש הסייעות. זאת בשל תלונה שהגישו הורי הגן בתחנת משטרת בת ים, בעקבות סרטוני אבטחה שהופצו ותיעדו כמה מהעובדות בגן נוהגות באלימות כלפי הילדים, כשהן גוררת ילדים בידיהם, דוחפות ומטיחות אותם במזרנים.

עם זאת, הגננת החשודה בפרשת ההתעללות בחולון הכחישה בחקירתה כל קשר לפגיעה לכאורה בילדים. לטענת עו"ד ששי גז, פרקליטה של הגננת שנעצרה יחד עם חמש מעובדות הגן, היא אינה מופיעה באף אחד מהסרטונים שנאספו במסגרת החקירה.

בתוך כך, בית משפט השלום בתל אביב שיחרר בתחילת השבוע את הגננת והסייעות למעצר בית בתנאים מגבילים. ההחלטה התקבלה במהלך דיון להארכת המעצר של החשודות, כשבפתח הדיון הגננת התעלפה ונלקחה לטיפול רפואי. בהמשך צפוי להתקיים דיון בנוגע לעיכוב פרסום שמותיהן. נציג המשטרה בדיון אמר כי "הראיות נגד החשודות גובו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully