וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז ההסכם: חברה מאיחוד האמירויות תפתח משרד בישראל

10.9.2020 / 20:40

חברת הבינה המלאכותית Group42 מסרה כי במשרד החדש יעבדו ישראלים ואמירתים, שיתמקדו בשלב הראשון בפתרונות לאבחון חולי קורונה, בטכנולוגיית בינה מלאכותית, בפתרונות טכנולוגיים בתחום החקלאות והמים ובנושא אנרגיה מתחדשת

בווידאו: דיווח של שליח וואלה! NEWS לפני ההמראה מאבו דאבי/צילום: ברק רביד ורויטרס, עריכה: ניר חן

חברת הבינה המלאכותית Group42 מאיחוד האמירויות הערביות תפתח משרד בישראל. החברה, שמקום מושבה באבו-דאבי, תהיה החברה הראשונה מאיחוד האמירויות שפותחת משרד בארץ, לאחר חתימת הסכם הנורמליזציה בין המדינות.

בהודעת החברה נמסר הערב (חמישי) כי במשרד החדש יעבדו ישראלים ואמירתים, שיתמקדו בשלב הראשון בפתרונות לאבחון חולי קורונה, בטכנולוגיית בינה מלאכותית, בפתרונות טכנולוגיים בתחום החקלאות והמים ובנושא אנרגיה מתחדשת.

מנכ"ל Group42 אמר בהודעה שפרסמה החברה כי הקמת המשרד בישראל תאפשר לחברה לקבל נגישות לתעשיית ההיי-טק המובילה בעולם, ונועדה גם להעביר מסר של פתיחות ושילוב כוחות עם שותפים בינלאומיים.

אבו דאבי, 10 בספטמבר 2020. רויטרס, רויטרס
חברה ראשונה בדרך לישראל. מגדלי עסקים באבו דאבי/רויטרס, רויטרס

בשבועות האחרונים Group42 חתמה על כמה עסקאות עם חברות ישראליות, כמו מזכר ההבנות עם רפא"ל והתעשייה האווירית לפיתוח טכנולוגיה לבדיקות קורונה, וכמו ההסכם עם חברת נאנוסנט הישראלית שמפתחת גם טכנולוגיה לזיהוי חולי קורונה.

עוד בוואלה!

בשוק ההייטק, הנורמליזציה עם איחוד האמירויות כבר הופכת למציאות

לכתבה המלאה

איחוד האמירויות מדורגת במקום ה-11 בדירוג התוצר המקומי גולמי (תמ"ג) לנפש ונחשבת לאחת מהמדינות העשירות בעולם. לצד ההון הרב נמצא רעב גדול להשקעות בחברות הייטק ופיתוחים חדשניים. עד כה החברות הישראליות נהנו מהשקעות זרות שהגיעו בעיקר מאירופה וארצות הברית, וכעת נראה כי ההסכם החדש צפוי לשנות את התמונה.

פקידים ישראלים ואמריקנים בכירים אמרו לוואלה! NEWS כי ההסכם שייחתם בוושינגטון בין ישראל לאיחוד האמירויות יהיה "חוזה שלום", בעל מעמד משפטי ומדיני זהה להסכמי השלום עם מצרים וירדן, זאת לאור בקשת ישראל. הפקידים הבכירים ציינו כי ישראל רוצה לחתום על "חוזה שלום" כדי שיהיה לו מעמד יציב ורציני שבצידו תהיה גם מחוייבות גדולה יותר של שני הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully