וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר לשעבר שמעון שטרית הודיע כי יתמודד לתפקיד נשיא המדינה

7.9.2020 / 9:24

שטרית, פרופ' למשפטים ובעבר חבר מפלגת העבודה בממשלת רבין, נפגש לאחרונה עם כמה ח"כים והציג בפניהם את כוונתו להתמודד בבחירות לנשיאות, שיתקיימו במרץ-אפריל 2021. "בתקופה מורכבת זו, ישראל זקוקה לאדם שיוכל למלא בנאמנות את אחד התפקידים ברגישים והחשובים במדינה"

בווידאו: השר לשעבר שמעון שטרית מכריז על התמודדותו לתפקיד נשיא המדינה/באדיבות המצולם

השר לשעבר שמעון שטרית הודיע היום (שני) כי או מתכוון להתמודד על תפקיד נשיא המדינה בבחירות שייערכו בשנה הבאה. שטרית, פרופסור למשפטים, שימש בעבר ח"כ ושר במפלגת העבודה וכיהן כשר הכלכלה, המדע והדתות בממשלת רבין. בשבועות האחרונים שטרית נפגש עם ח"כים והציג בפניהם את כוונתו להתמודד בבחירות לנשיאות, שיתקיימו במרץ-אפריל 2021. "אני רואה בתפקיד נשיא המדינה את משימת חיי".

לדבריו, מדינת ישראל נמצאת כיום במשבר מהגדולים בתולדותיה, "ובזמנים של שסע הולך ומעמיק בין הקבוצות השונות בחברה הישראלית. בתקופה מורכבת זו, ישראל זקוקה לאדם בעל ניסיון, שיקול דעת ועין טובה, שיוכל למלא בנאמנות את אחד התפקידים ברגישים והחשובים במדינת ישראל - תפקיד נשיא המדינה".

שמעון שטרית באירוע חגיגות שישים של הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית דצמבר. עומר מירון
"זמנים של שסע הולך ומעמיק". שטרית/עומר מירון

שטרית הוסיף כי הוא "מבטיח ומתחייב, בעזרת השם, להיות נאמן וקשוב לכם, אזרחיות ואזרחי מדינת ישראל ולהעמיד את כל כישוריי וניסיוני הישראלי והבינלאומי כדי לייצג אתכם בכבוד, באמונה ובמסירות, בארץ ובעולם".

עוד בוואלה!

ריבלין: "רצח של מפגין שיצא למחות ורצח של רה"מ - אינם תרחיש דמיוני"

לכתבה המלאה

שטרית הוא הראשון שמכריז רשמית על התמודדותו במרוץ לנשיאות. נשיא המדינה נבחר בהצבעה חשאית על ידי 120 ח"כים, ולא ברור עדיין איזו כנסת תהיה הכנסת שתבחר אותו. ברקע איומי הבחירות, לא מן הנמנע שהכנסת הנוכחית לא תקיים את בחירת הנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully