וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: כשישראל הורגת אחד מחיילינו - אנחנו הורגים אחד מחייליה

יפעת רוזנברג

30.8.2020 / 12:32

מזכ"ל חיזבאללה התייחס למתיחות בגבול לבנון והזהיר כי מטרתו היא לשמר את מאזן ההרתעה. זאת אחרי התקרית בשבוע שעבר, שבה פתחו באש אנשי ארגונו לעבר כוח צה"ל, ובתגובה הותקפו מטרות בלבנון

בווידאו: חסן נסראללה מתייחס למתיחות בגבול לבנון/מתוך טוויטר

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה איים היום (ראשון) כי התגובה נגד ישראל בעקבות הרג אחד מלוחמי הארגון בסוריה טרם הסתיימה. "כשישראל הורגת אחד מחיילינו - אנחנו הורגים אחד מחייליה", אמר בנאומו לרגל חג העשוראא השיעי בהתייחסו למתיחות עם ישראל בגבול לבנון, כשהוא מזהיר כי מטרתו היא לשמר את "מאזן ההרתעה".

בארגון השיעי הבטיחו להגיב מאז שאחד מאנשיו נהרג בתקיפה של ישראל בסוריה בחודש שעבר, ומאז נרשמו כמה היתקלויות עם צה"ל בצפון, כולל זו בשבוע שעבר, שבה פתחו באש אנשי חיזבאללה לעבר כוח צה"ל, ובתגובה הותקפו מטרות בלבנון. לא היו נפגעים בתקרית בישראל, ובלבנון דווח רק על נזקים ברכוש. לאור ההערכות כי חיזבאללה עדיין נחוש לנקום על הפעולה בסוריה, בצה"ל שומרים על כוננות ודריכות גבוהה באזור הגבול.

"אנחנו לא ממהרים להגיב", אמר היום נסראללה. "בסופו של דבר החיילים (הישראלים) יצאו מהמחבוא שלהם, נפגוש אותם ונממש את התגובה שלנו".

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה לרגל חג העשורא, 30 באוגוסט 2020. ללא, צילום מסך
שומר על עמימות. נסראללה בנאומו, היום/צילום מסך, ללא

לדברי נסראללה, ארגונו מחויב בשימור מאזן ההרתעה עם ישראל, אך לא מחפש עימותים לאורך הגבול כי "זה מה שישראל רוצה". לטענת נסראללה, ישראל הבעירה את השטח כדי לגרור את חיזבאללה לחילופי אש ש"שישפכו לשווא את דם השהידים שלנו".

עוד בוואלה!

צה"ל מנסה למנוע עימות מול חיזבאללה בכל מחיר, אך ממשיך לשלם על אובדן ההרתעה

לכתבה המלאה
פעילות צה"ל בצפון, 3 באוגוסט 2020. ראובן קסטרו
הדריכות נשמרת. כוחות צה"ל בגבול הצפון/ראובן קסטרו

לוואלה! NEWS נודע כי בצה"ל נערכים למגוון תרחישים, מהים וראש הנקרה ועד לחרמון, בכוחות מתוגברים בזרוע היבשה, חיל האוויר ומודיעין.

"אם חיזבאללה ינסה לפגוע באזרחים או חיילים - התגובה של צה"ל תהיה קשה מאוד", הבהירו בימים האחרונים גורמים במערכת הביטחון. "הפעם היא לא תסתיים בפגיעה בעמדות הארגון על הגבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully